Quote from Guest on 30 May 2011, 09:19http://www.karolinerjoggen.se/
Start: Nationaldagen måndag 6 juni 2011.
Gemensam start kl 11.00.
Barnens minijogg start kl 10.30.
Startplats: OK-stugan i Dals Rostock.
Klasser och avgifter:
Klass Sträcka tom 31/3 tom 30/4 tom 31/5 Efteranmälan
Herr 21/
http://www.karolinerjoggen.se/
Start: Nationaldagen måndag 6 juni 2011.
Gemensam start kl 11.00.
Barnens minijogg start kl 10.30.
Startplats: OK-stugan i Dals Rostock.
Klasser och avgifter:
Klass Sträcka tom 31/3 tom 30/4 tom 31/5 Efteranmälan
Herr 21/
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:29Använd även gärna rutan för län/stad. Ha inte så bråttom?
Använd även gärna rutan för län/stad. Ha inte så bråttom?
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:37Ok Kroppefjäll vet väl alla vart det ligger. Hahahaha haha 😀
Ok Kroppefjäll vet väl alla vart det ligger. Hahahaha haha 😀
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:40Allvarligt talat: Nej.
Om man klickar till i rutan för län stad så underlättar det för den som söker lopp & evenemang i närområdet. I det här fallet får man läsa en rätt lång bit ner i texten innan det öht taget dyker upp några ortsnamn.
Det är lätt att
Allvarligt talat: Nej.
Om man klickar till i rutan för län stad så underlättar det för den som söker lopp & evenemang i närområdet. I det här fallet får man läsa en rätt lång bit ner i texten innan det öht taget dyker upp några ortsnamn.
Det är lätt att
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:53Ja jag håller med dig Ling. Jag skojade bara.
Ja jag håller med dig Ling. Jag skojade bara.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:55Såså. Kände bara att en mer utfölig förklaring kanske behövs. Det är rätt många som matar in lopp utan att vara medvetna om att andra läser, elelr inte bor på samma ort. Störst förvirring verkar uppstå runt Vårruset och Blodomloppet som ordnas på flera or
Såså. Kände bara att en mer utfölig förklaring kanske behövs. Det är rätt många som matar in lopp utan att vara medvetna om att andra läser, elelr inte bor på samma ort. Störst förvirring verkar uppstå runt Vårruset och Blodomloppet som ordnas på flera or
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 13:34Nu är det lite bättre tror jag. Jag gjorde nog rätt från början men fipplade lite fram och tillbaks och då blev det inte så bra.
Jag är inte på något sätt delaktig i arrangemanget utan tog bara informationen från hemsidan och la in för att få upp tävling
Nu är det lite bättre tror jag. Jag gjorde nog rätt från början men fipplade lite fram och tillbaks och då blev det inte så bra.
Jag är inte på något sätt delaktig i arrangemanget utan tog bara informationen från hemsidan och la in för att få upp tävling
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 13:42Jo det är lätt att tangenterna slinter.
Jag har också lagt in tävlingar jag inte på något sätt är iblandad i mer än att jag tänker/funderar på att delta; men det är ju kul om man kan tipsa fler om roliga lopp. En del lopp skulle avgjort må väl om fler hi
Jo det är lätt att tangenterna slinter.
Jag har också lagt in tävlingar jag inte på något sätt är iblandad i mer än att jag tänker/funderar på att delta; men det är ju kul om man kan tipsa fler om roliga lopp. En del lopp skulle avgjort må väl om fler hi