Quote from Guest on 12 June 2007, 19:09Jag har 3 gånge försökt lägga ut en cykelrutt under "cykelrundor". 3 gånge fick jag felmeddelande. 3 inlägg skapades trods felmeddelande (det fattade jag ju inte tills det var för sent så klart...), men ingen av dem med en karta... 5 min senare la jag upp
Jag har 3 gånge försökt lägga ut en cykelrutt under "cykelrundor". 3 gånge fick jag felmeddelande. 3 inlägg skapades trods felmeddelande (det fattade jag ju inte tills det var för sent så klart...), men ingen av dem med en karta... 5 min senare la jag upp
Quote from Funbeat user on 12 June 2007, 19:19Det verkar vara flera som har samma problem. Är det någon som har lyckats hitta nåt mönster för när problemet uppträder?
Det verkar vara flera som har samma problem. Är det någon som har lyckats hitta nåt mönster för när problemet uppträder?
Quote from Funbeat user on 12 June 2007, 19:22Jag har lagt upp en tillfällig grupp
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.asp?GroupID=918
där ni gärna får testa att lägga upp rundor för att hitta mönster för när det går fel.OBS! Jag kommer att radera hela gruppen inklusive rundor när problemet
Jag har lagt upp en tillfällig grupp
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.asp?GroupID=918
där ni gärna får testa att lägga upp rundor för att hitta mönster för när det går fel.
OBS! Jag kommer att radera hela gruppen inklusive rundor när problemet
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 00:26FYI alla där inte följar denna diskussion på Olles tillfälliga grupp...
Det verker som att rubriken/namn på runda inte får vara för långt, då funkar det inte att lägge till karta.....Ska kanske testats av någon expert, men det är i allefall my humble op
FYI alla där inte följar denna diskussion på Olles tillfälliga grupp...
Det verker som att rubriken/namn på runda inte får vara för långt, då funkar det inte att lägge till karta.....
Ska kanske testats av någon expert, men det är i allefall my humble op
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 09:32Nu tror jag att kartritaproblemet är löst. Det berodde mycket riktigt på för långa namn, nu är längden spärrad ordentligt.
Dock får man fortfarande inte hålla på för länge, då riskerar man att förlora rundan. (Jag ska se till att det poppar upp en varnin
Nu tror jag att kartritaproblemet är löst. Det berodde mycket riktigt på för långa namn, nu är längden spärrad ordentligt.
Dock får man fortfarande inte hålla på för länge, då riskerar man att förlora rundan. (Jag ska se till att det poppar upp en varnin