Quote from Guest on 24 April 2013, 11:06Hej!
Jag laddar upp mina rundor från SportTracks, men av någon anledning så syns inte kartan för någon annan än för mig! Jag har testat bocka i "Visa Runda" mm i efterhand men det hjälper inte.
Jag har även märkt att kopplingen till Twitter helt plötslig
Hej!
Jag laddar upp mina rundor från SportTracks, men av någon anledning så syns inte kartan för någon annan än för mig! Jag har testat bocka i "Visa Runda" mm i efterhand men det hjälper inte.
Jag har även märkt att kopplingen till Twitter helt plötslig
Quote from Camilla Höög on 24 April 2013, 11:16När jag kollar på dina rundor så fungerar rundorna fram till 2011-09-09 (alla de som har en adress i namnet, till sidan 8 bland dina rundor) och sen även de som börjar med texten "Runda" (sista sidan i dina rundor). För alla andra som endast har datum och
När jag kollar på dina rundor så fungerar rundorna fram till 2011-09-09 (alla de som har en adress i namnet, till sidan 8 bland dina rundor) och sen även de som börjar med texten "Runda" (sista sidan i dina rundor). För alla andra som endast har datum och
Quote from Funbeat user on 24 April 2013, 13:00hmm, det låter ju konstigt.
När jag tittar så har ju rundorna punkter och ritar ut rutten, så informationen finns ju uppenbarligen...Jag har laddat upp via SportsTracks ST2Funbeat pluginen hela tiden. Jag vet att man gjorde ändringar i den här plugine
hmm, det låter ju konstigt.
När jag tittar så har ju rundorna punkter och ritar ut rutten, så informationen finns ju uppenbarligen...
Jag har laddat upp via SportsTracks ST2Funbeat pluginen hela tiden. Jag vet att man gjorde ändringar i den här plugine
Quote from Camilla Höög on 24 April 2013, 15:55Maila supporten på Funbeat och kolla om de kan få rätsida på det. Om du kan se alla rundor så borde det ju även fungera för andra.
Maila supporten på Funbeat och kolla om de kan få rätsida på det. Om du kan se alla rundor så borde det ju även fungera för andra.
Quote from Funbeat user on 24 April 2013, 23:13Hittade precis att dom uppdaterat pluginen till SportTracks och där kan man sätta synligheten för rutterna, och när man ändrade den så verkar det funka..
Hittade precis att dom uppdaterat pluginen till SportTracks och där kan man sätta synligheten för rutterna, och när man ändrade den så verkar det funka..