Quote from Guest on 14 September 2011, 21:43När vi ändå är igång med uppdateringar så önskar jag mig ett till kartalternativ när man tittar på/ritar rundor. OSM vore fint.
När vi ändå är igång med uppdateringar så önskar jag mig ett till kartalternativ när man tittar på/ritar rundor. OSM vore fint.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:53OSM när min väg finns med. Inte innan ;P
OSM när min väg finns med. Inte innan ;P
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:55Det är väl bara att ladda upp den själv till OSM-kartdatabasen?
Det är väl bara att ladda upp den själv till OSM-kartdatabasen?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:58Mmmm, på nåt sätt ska det ju funka på det viset men jag har inte hunnit/orkat titta på det.
Mmmm, på nåt sätt ska det ju funka på det viset men jag har inte hunnit/orkat titta på det.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:13Jag kanske skulle förtydligat att jag inte har gjort något sådant men att det ska gå och det kan ju inte vara ett så stort mysterium. Om klockan inte vore läggdags förstås 😉
Jag kanske skulle förtydligat att jag inte har gjort något sådant men att det ska gå och det kan ju inte vara ett så stort mysterium. Om klockan inte vore läggdags förstås 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 18:58Det är riktigt smidigt att uppdatera till OSM faktiskt. Använder OSM i min Garmin till cykeln hellre än skiten som kom med. Lite tröskel att komma igång dock.
Det är riktigt smidigt att uppdatera till OSM faktiskt. Använder OSM i min Garmin till cykeln hellre än skiten som kom med. Lite tröskel att komma igång dock.