Quote from Guest on 11 May 2006, 14:10exakt var på kartan ligger våra berg?
exakt var på kartan ligger våra berg?
Quote from Simon Knutsson on 11 May 2006, 14:20Väster om Calgary. Vet inte hur man markerar på kartan ännu
Väster om Calgary. Vet inte hur man markerar på kartan ännu
Quote from Simon Knutsson on 11 May 2006, 14:23Räknas Byggverksamhet som träning 🙂
Då får jag många timmar.
Räknas Byggverksamhet som träning 🙂
Då får jag många timmar.
Quote from Robert Brundin on 11 May 2006, 16:20Byggverksamhet och knapptryckning kan vi nog skippa eftersom alla skulle vara monstruöst förberedda...........
Byggverksamhet och knapptryckning kan vi nog skippa eftersom alla skulle vara monstruöst förberedda...........
Quote from Simon Knutsson on 15 May 2006, 16:45Synd. fick ihop 20 timmar bygge i helgen
Synd. fick ihop 20 timmar bygge i helgen
Quote from Robert Brundin on 17 May 2006, 10:23Undrar om bära grejor kan vara träningsdagboksberättigat?
Jag börjar få ihop en ansenlig mängd timmar på det just nu.
I övrigt beräknas min träning puttra igång v.21
Undrar om bära grejor kan vara träningsdagboksberättigat?
Jag börjar få ihop en ansenlig mängd timmar på det just nu.
I övrigt beräknas min träning puttra igång v.21
Quote from Simon Knutsson on 12 June 2006, 11:38Nu har jag fått lite träning när jag cyklade lite i Frankrike. Men det höll väl rätt nivå på allt vin man tryckte i sig
Björn
Nu har jag fått lite träning när jag cyklade lite i Frankrike. Men det höll väl rätt nivå på allt vin man tryckte i sig
Björn
Quote from Robert Brundin on 20 June 2006, 16:07Viktigt med succesiv ökning av träningsdosen så nu har jag påbörjat den mentala träningen. Snart kommer den fysiska och då du...
Viktigt med succesiv ökning av träningsdosen så nu har jag påbörjat den mentala träningen. Snart kommer den fysiska och då du...
Quote from Simon Knutsson on 26 June 2006, 13:27helt rätt, det mentala är oerhört viktigt
helt rätt, det mentala är oerhört viktigt