Quote from Guest on 6 October 2011, 09:14När man lägger till lopp verkar det inte gå att få med karta längre. Har mödosamt klickat i en rutt i kartfönstret (och skrivit i såväl namn som beskrivning) men när an sparar så går det ändå inte att se kartan.
När jag redigerar loppet (inlägget) kan ja
När man lägger till lopp verkar det inte gå att få med karta längre. Har mödosamt klickat i en rutt i kartfönstret (och skrivit i såväl namn som beskrivning) men när an sparar så går det ändå inte att se kartan.
När jag redigerar loppet (inlägget) kan ja
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:24Verkar inte som det är tänkt att det ska fungera eller? Kartor är omodernt. Vi springer loppet på känn istället.
Verkar inte som det är tänkt att det ska fungera eller? Kartor är omodernt. Vi springer loppet på känn istället.
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2011, 12:28Det brukar vara snitslat!
Det brukar vara snitslat!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 16:09Bah :D!
Snälla Funbeat crew. Please? Kommer detta att fixas snart?
Bah :D!
Snälla Funbeat crew. Please? Kommer detta att fixas snart?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 16:20Nu är det ordnat så att det dyker upp en länk till kartan i loppets beskrivning. (Helst skulle kartan dyka upp direkt, men det kan inte ordnas bums tyvärr)
Nu är det ordnat så att det dyker upp en länk till kartan i loppets beskrivning. (Helst skulle kartan dyka upp direkt, men det kan inte ordnas bums tyvärr)
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:16Tack! Så länge kartan *går* att få fram är jag nöjd.
Tack! Så länge kartan *går* att få fram är jag nöjd.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:18Tack Olle!
Tack Olle!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:24Jag tycker nästan det är bättre med en länk att klicka på så att kartan kommer upp om man vill se den. Den tar bara plats (och tid) om man inte är intresserad av den.
Tycker det är bra som det är nu alltså 🙂
Jag tycker nästan det är bättre med en länk att klicka på så att kartan kommer upp om man vill se den. Den tar bara plats (och tid) om man inte är intresserad av den.
Tycker det är bra som det är nu alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:26Är med Carin där - speciellt som kartan både tar en del bandbredd och krånglar med scrollningsfunktionerna. Bra!
Är med Carin där - speciellt som kartan både tar en del bandbredd och krånglar med scrollningsfunktionerna. Bra!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:57Tänk om man kunde göra likadant med registrerad träning med kartor.
David P föreslog i en tråd att man borde lägga karta och diagram underst eller valbart eller hur det nu var och jag håller med. Det tar bara för mycket tid för allt sånt att ladda.
Tänk om man kunde göra likadant med registrerad träning med kartor.
David P föreslog i en tråd att man borde lägga karta och diagram underst eller valbart eller hur det nu var och jag håller med. Det tar bara för mycket tid för allt sånt att ladda.