Quote from Guest on 16 December 2010, 09:05Hitta en löpningstävling på 10 km i Skåne är inte så lätt som man kan tro! Det är nämligen så att Malmö och Skåne är två olika ställen i Sverige (jag som alltid har trott att Malmö låg _i_ Skåne?), så när jag försökte söka på alla tävlingar i Skåne var in
Hitta en löpningstävling på 10 km i Skåne är inte så lätt som man kan tro! Det är nämligen så att Malmö och Skåne är två olika ställen i Sverige (jag som alltid har trott att Malmö låg _i_ Skåne?), så när jag försökte söka på alla tävlingar i Skåne var in
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:15Bennu, Malmö tillhör givetvis inte det riktiga Skåne, precis som Skåne inte tillhör det riktiga Sverige..
Bennu, Malmö tillhör givetvis inte det riktiga Skåne, precis som Skåne inte tillhör det riktiga Sverige..
Quote from Elias Engqvist on 16 December 2010, 10:07Dom hade behövt en karta - och en liten cirkel runt malmö!
Dom hade behövt en karta - och en liten cirkel runt malmö!
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 15:27Väldigt lång betänketid de fick... 😛
Väldigt lång betänketid de fick... 😛