Quote from Guest on 1 October 2010, 16:27Tjenare, startade för ett tag sen en tråd om vilken växelgrupp man bör välja helt klart ett subjektivt ämne men fick många bra svar och det slutade till slut med att jag nu kommer beställa hem en sram red grupp, den enligt mig mest prisvärda gruppen med t
Tjenare, startade för ett tag sen en tråd om vilken växelgrupp man bör välja helt klart ett subjektivt ämne men fick många bra svar och det slutade till slut med att jag nu kommer beställa hem en sram red grupp, den enligt mig mest prisvärda gruppen med t
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 16:37Vem rear ut kedjorna nu?
Vem rear ut kedjorna nu?
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 16:48chainreactioncycles
chainreactioncycles
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 16:49Dags att beställa. Jag återkommer sedan om frågorna.
Dags att beställa. Jag återkommer sedan om frågorna.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 17:22haha, men hur e kassetten tro? något du kört med själv?
haha, men hur e kassetten tro? något du kört med själv?
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 18:59Ska du cykla med andra och lite fortare får du nog köpa en 12-23 eller 12-25 för att trivas.
Jag har inte ens 14 på vinterhojjen utan 12-26 o Compakt numera.
Ska du cykla med andra och lite fortare får du nog köpa en 12-23 eller 12-25 för att trivas.
Jag har inte ens 14 på vinterhojjen utan 12-26 o Compakt numera.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 21:06Håller med David, 14 som minsta låter lite med kompakt.
Håller med David, 14 som minsta låter lite med kompakt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 21:15Tack för svaren, anade att det kunde vara lite väl lätt motstånd. Inte helt lätt att kunna trycka gärnet i nedförsbackarna 🙂 blir iaf till att lagra några mavic kedjor tills det börjar bli dags att byta sakerna!
Tack för svaren, anade att det kunde vara lite väl lätt motstånd. Inte helt lätt att kunna trycka gärnet i nedförsbackarna 🙂 blir iaf till att lagra några mavic kedjor tills det börjar bli dags att byta sakerna!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 21:17Det blev nio så de lär räcka några år.
Det blev nio så de lär räcka några år.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 23:18Mavic kedjorna funkar alltså bra och passar även tillsammans med Campagnolo ?
Ingår det typ "missing link" eller måste man köpa det separat ?
Mavic kedjorna funkar alltså bra och passar även tillsammans med Campagnolo ?
Ingår det typ "missing link" eller måste man köpa det separat ?