Quote from Guest on 21 November 2013, 13:42Idag kan man ju välja kategorier som t.ex. löpning - långdistans, löpning - intervall, löpning - snabbdistans vilket jag tycker är bra. En funktion som jag saknar är dock att kunna få en summering av alla pass som går under huvudkategorin "löpning" utan e
Idag kan man ju välja kategorier som t.ex. löpning - långdistans, löpning - intervall, löpning - snabbdistans vilket jag tycker är bra. En funktion som jag saknar är dock att kunna få en summering av alla pass som går under huvudkategorin "löpning" utan e
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2013, 13:52Mha "mina rapporter" på hemfliken kan man faktiskt det!
Redigera en rapport (klicka på hjulet)Välj filter, filtrera på träningstyp(?) och så skriv in "löpning" - då får du alla möjliga o omöjliga varianter av löpning.
Ursäkta den dåliga och kanske int
Mha "mina rapporter" på hemfliken kan man faktiskt det!
Redigera en rapport (klicka på hjulet)
Välj filter, filtrera på träningstyp(?) och så skriv in "löpning" - då får du alla möjliga o omöjliga varianter av löpning.
Ursäkta den dåliga och kanske int
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 17:09Du kan ju markera "flera" så räknas de valda undergrupperna ihop.
Du kan ju markera "flera" så räknas de valda undergrupperna ihop.
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 10:39tack för tipsen, det löste ju saken helt och hållet 🙂
tack för tipsen, det löste ju saken helt och hållet 🙂