Quote from Guest on 2 September 2011, 12:40Fler än jag som är imponerad av Fredriks fina och kloka körning i Vueltan? Hur tror ni att det går för honom? Håller han hela vägen?
Fler än jag som är imponerad av Fredriks fina och kloka körning i Vueltan? Hur tror ni att det går för honom? Håller han hela vägen?
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 12:50Mkt imponerad e jag iaf!
9 min upp...;)
Mkt imponerad e jag iaf!
9 min upp...;)
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:069 Sekunder menar du !
Otroligt imponerande, synd att det är på en knasig TV tid och varför i hela friden kan det inte sändas någon repris på kvällen !
9 Sekunder menar du !
Otroligt imponerande, synd att det är på en knasig TV tid och varför i hela friden kan det inte sändas någon repris på kvällen !
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:47Det finns ju live-stream på nätet!
Det finns ju live-stream på nätet!
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 14:30Ja självklart 9 sek
Ja självklart 9 sek
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 15:55Livestreamingen e ju från samma bildproducent så den e ju lika knasig. (#)
Edit: Lässvårigheter, trodde det klagades på den dåliga bilden.
Livestreamingen e ju från samma bildproducent så den e ju lika knasig. (#)
Edit: Lässvårigheter, trodde det klagades på den dåliga bilden.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 16:01Skumt att inte SVT är nere med helikoptrar och OB-bussar.
Skumt att inte SVT är nere med helikoptrar och OB-bussar.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 20:18Jag har gett upp på svenskt media när det gäller cykel. Man får följa det på danska eller norska istället.
Jag har gett upp på svenskt media när det gäller cykel. Man får följa det på danska eller norska istället.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 01:40hur kul som helst:)
hur kul som helst:)
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 01:49Eurosport i min TV har en svensk cykelkommentator. Grymt bra. Problemet för mig är att jag nu vill ha en cykel. Men jag har inte råd med den jag vill ha! 🙁
Eurosport i min TV har en svensk cykelkommentator. Grymt bra. Problemet för mig är att jag nu vill ha en cykel. Men jag har inte råd med den jag vill ha! 🙁