Quote from Guest on 23 January 2014, 14:03Kiel marathon. Även halvmarathon och 10 km.
http://www.kiel-marathon.de
Kiel marathon. Även halvmarathon och 10 km.
LG POWER-Schnecken Kiel e.V. – Der Verein des Kiel-Marathon!
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 14:13Jag åker 🙂 Är det fjärde eller femte tro? Som bäst 3.14 (även om det officiellt står 3.09) och sämst omkring 3.26 tror jag. Skall försöka hamna inom där i år med 🙂
Jag åker 🙂 Är det fjärde eller femte tro? Som bäst 3.14 (även om det officiellt står 3.09) och sämst omkring 3.26 tror jag. Skall försöka hamna inom där i år med 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 00:18Siktar på min 6:e raka starten i halvmaran.
Hoppas på bättre väder än i fjol, även blev pers då. 🙂
Siktar på min 6:e raka starten i halvmaran.
Hoppas på bättre väder än i fjol, även blev pers då. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 09:01Blir min första Kiel mara och faktiskt min första Marathon utomlands 🙂
Har ju en del lite längre lopp gjorda i annat land 😉
Blir min första Kiel mara och faktiskt min första Marathon utomlands 🙂
Har ju en del lite längre lopp gjorda i annat land 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 10:44Tyckte Janne (P) sa ngt om 90 pers via marathonguiderna 🙂
Det gäller att inte såsa längs kajen om man skall få sittplats på Kieler Brauerei i år 😀
http://www.kieler-brauerei.de/
Tyckte Janne (P) sa ngt om 90 pers via marathonguiderna 🙂
Det gäller att inte såsa längs kajen om man skall få sittplats på Kieler Brauerei i år 😀
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 11:48Kommer ej ihåg hur många gånger jag var i Kiel.
Skyller på bryggeriet. 😉Oavsett väder så är bara båtresan värd "besväret". 🙂
Kommer ej ihåg hur många gånger jag var i Kiel.
Skyller på bryggeriet. 😉
Oavsett väder så är bara båtresan värd "besväret". 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 20:51Vi är 94 st nu.
Vi är 94 st nu.
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 21:04Vi är 36 från Knallen i Borås som kommer????????
Vi är 36 från Knallen i Borås som kommer????????
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 15:31Perfekt resa anordnat av Janne & Co (L)
Perfekt resa anordnat av Janne & Co (L)