Quote from Guest on 10 November 2009, 22:52Jag är ute efter att kunna ha kilometertid som personligt mål för en viss sträcka. Går det att lägga upp ett sådant mål?
I stil med 5 km på 20 min alt
4 min/km på 5 km
4 min/km på 10 km osv.
Jag är ute efter att kunna ha kilometertid som personligt mål för en viss sträcka. Går det att lägga upp ett sådant mål?
I stil med 5 km på 20 min alt
4 min/km på 5 km
4 min/km på 10 km osv.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 23:02Tyvärr inte.
Tyvärr inte.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 14:28Synd. Jag har haft samma tanke.
Synd. Jag har haft samma tanke.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 15:14Jag med. Men konstaterade att det inte gick. Det är iofs inte lika självklart hur man ska följa upp det på ett bra sätt med nån form av vettig bild av utvecklingen på samma sätt som för de målsättningar man kan använda idag. De har ju mer karaktär av mäng
Jag med. Men konstaterade att det inte gick. Det är iofs inte lika självklart hur man ska följa upp det på ett bra sätt med nån form av vettig bild av utvecklingen på samma sätt som för de målsättningar man kan använda idag. De har ju mer karaktär av mäng
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 07:26Den hade varit mycket intressant med ex tid/bestämd sträcka, kcal/bestämd tid. Jag har som mål att bränna 300 kcal på 15 min på crosstrainer med en snittpuls under 160. För att hålla koll på det använder jag nu excel eftersom det inte går i Funbeat. Man k
Den hade varit mycket intressant med ex tid/bestämd sträcka, kcal/bestämd tid. Jag har som mål att bränna 300 kcal på 15 min på crosstrainer med en snittpuls under 160. För att hålla koll på det använder jag nu excel eftersom det inte går i Funbeat. Man k