Quote from Guest on 2 April 2015, 07:43Är det någon som har erfarenhet av dom Kinesiska kolfiberhjulen som säljs på ebay för 2-3000 kr paret?
Är det någon som har erfarenhet av dom Kinesiska kolfiberhjulen som säljs på ebay för 2-3000 kr paret?
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 07:53Finns nog väldigt många alternativ så svårt att svara generellt.
Jag har köpt från Yishun och varit nöjd, både med kvalité och service.
Finns nog väldigt många alternativ så svårt att svara generellt.
Jag har köpt från Yishun och varit nöjd, både med kvalité och service.
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 09:51Kina är stort. Många producenter. Det är lite som ett lotteri. Har du tur så får du ett par alldeles utmärkta hjul till en billig peng. Har du otur får du riktiga måndagsexemplar och då är det inte alltid helt lätt att bestrida, häva köpet, etc. Men många
Kina är stort. Många producenter. Det är lite som ett lotteri. Har du tur så får du ett par alldeles utmärkta hjul till en billig peng. Har du otur får du riktiga måndagsexemplar och då är det inte alltid helt lätt att bestrida, häva köpet, etc. Men många
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 10:35Ett tips är att titta på e-bay. Där finns många kinesiska leverantörer att välja mellan. Vad som är bra med e-bay är att alla köpare kan ge feedback om respektive leverantör vilket gör att leverantörerna i allmänhet är måna om att leverera bra kvalitet oc
Ett tips är att titta på e-bay. Där finns många kinesiska leverantörer att välja mellan. Vad som är bra med e-bay är att alla köpare kan ge feedback om respektive leverantör vilket gör att leverantörerna i allmänhet är måna om att leverera bra kvalitet oc
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 10:45Ja det är väl som jag trodde lite chansartat. Men det är de ju att köpa beg hjul också tex ett par zippar för dom pengarna är nog väldigt beg. Får se jag kanske provar på 🙂 Tack för tipsen.
Kennet
Ja det är väl som jag trodde lite chansartat. Men det är de ju att köpa beg hjul också tex ett par zippar för dom pengarna är nog väldigt beg. Får se jag kanske provar på 🙂 Tack för tipsen.
Kennet