Quote from Guest on 1 April 2011, 08:42Hur mkt har ni på er när det är ca 5 plusgrader och inte så mycket vind?
Var så länge sen jag cyklade så har helt glömt hur jag brukade klä mig!
Hur mkt har ni på er när det är ca 5 plusgrader och inte så mycket vind?
Var så länge sen jag cyklade så har helt glömt hur jag brukade klä mig!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 08:52Löpartights utanpå cykelbyxorna eller långa cykelbyxor med vindskydd på framsidan, visar väderprognosen på att det kommer bli varmare efter någon timme blir det cykelbyxor och benvärmare. Långärmad tröja och vindjacka, blir det svalare än runt nollan komp
Löpartights utanpå cykelbyxorna eller långa cykelbyxor med vindskydd på framsidan, visar väderprognosen på att det kommer bli varmare efter någon timme blir det cykelbyxor och benvärmare. Långärmad tröja och vindjacka, blir det svalare än runt nollan komp
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 12:47Windstopperjacka ytterst, kortärmad cykeltröja och svettröja innanför.
Windstopperbyxor och korta cykelbyxor.
Skoskydd och racersko.
Handskar o mössa efter tycke o smak.
Windstopperjacka ytterst, kortärmad cykeltröja och svettröja innanför.
Windstopperbyxor och korta cykelbyxor.
Skoskydd och racersko.
Handskar o mössa efter tycke o smak.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 18:26Och en Funbeat buff ...
Och en Funbeat buff ...
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:09Susan Ary: Idag var det 9*c, så da har du på nytt et problem.
Susan Ary: Idag var det 9*c, så da har du på nytt et problem.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:21Vindjacka och kortärmad underställströja överkroppen och långacykelbyxor alt. långatights+cykelbyxor på benen.
Vindjacka och kortärmad underställströja överkroppen och långacykelbyxor alt. långatights+cykelbyxor på benen.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:35NPNG, säger du det? Till och med norr om Götaälv?
NPNG, säger du det? Till och med norr om Götaälv?
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:01jag brukar ha på mig fullt underställ, löpartajts och såklart mina vanliga cykelkläder, så att man ser snygg ut 😀 Men glöm inte att ta på dig långärmad cykeltröja.
jag brukar ha på mig fullt underställ, löpartajts och såklart mina vanliga cykelkläder, så att man ser snygg ut 😀 Men glöm inte att ta på dig långärmad cykeltröja.