Quote from Guest on 20 January 2014, 10:41I morse hade jag -1 och kantvind på 11 m/s. Kände mig rätt så nedkyld över högerbenet ffa. Någon som känner till någon byxa med windstopper hela vägen runt och inte bara på framsidan?
I morse hade jag -1 och kantvind på 11 m/s. Kände mig rätt så nedkyld över högerbenet ffa. Någon som känner till någon byxa med windstopper hela vägen runt och inte bara på framsidan?
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 10:51Tyvärr inte, själv drar jag på mig ett par korta cykelbyxor utanpå, det blir lite knöligt men det håller mig varm. Hoppas det kommer lite tips!
Tyvärr inte, själv drar jag på mig ett par korta cykelbyxor utanpå, det blir lite knöligt men det håller mig varm. Hoppas det kommer lite tips!
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 15:39Kör enligt flerlagerprincipen: Crafts långkalsong med windstopper, en tunn merinoullslångkalsong och/eller en kort sådan, Crafts långa tights och sist Crafts "vanliga" vindbyxor. Då tål man båda kyla och vind ganska länge.
Kör enligt flerlagerprincipen: Crafts långkalsong med windstopper, en tunn merinoullslångkalsong och/eller en kort sådan, Crafts långa tights och sist Crafts "vanliga" vindbyxor. Då tål man båda kyla och vind ganska länge.
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 08:28Mavics Inferno tights är vindskyddade även på baksidan, om än inte lika kraftigt som på framsidan.
"Fleece backed wind proof stretch elastic front combined with thick wind resistant brushed fabric on the less exposed areas make this perfect for just abou
Mavics Inferno tights är vindskyddade även på baksidan, om än inte lika kraftigt som på framsidan.
"Fleece backed wind proof stretch elastic front combined with thick wind resistant brushed fabric on the less exposed areas make this perfect for just abou
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 08:34Tack för tipset. Låter helt klart värt att prova. Jag kör med Craft nu. Det funkar hyfsat ifall inte kantvinden blir för stark på upprätt cykel, men på liggcykeln är det katastrof.
I och med att jag ligger ner så kommer vinden in från baksida (som ju slä
Tack för tipset. Låter helt klart värt att prova. Jag kör med Craft nu. Det funkar hyfsat ifall inte kantvinden blir för stark på upprätt cykel, men på liggcykeln är det katastrof.
I och med att jag ligger ner så kommer vinden in från baksida (som ju slä