Quote from Guest on 29 May 2012, 18:54Vad är den vanligaste setupen när det gäller klädsel?
Tri-suit under våtdräkt?
Cykla i Tri-suit, sätta på sig skor, löpa i tri-suit?Känns ju som den absolut smidigaste lösningen?
Är det varmt i vattnet och tävlingen tillåter det så kan man väl även sim
Vad är den vanligaste setupen när det gäller klädsel?
Tri-suit under våtdräkt?
Cykla i Tri-suit, sätta på sig skor, löpa i tri-suit?
Känns ju som den absolut smidigaste lösningen?
Är det varmt i vattnet och tävlingen tillåter det så kan man väl även sim
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 19:04Vanligast eller inte, det är iaf vad du ser de flesta lite mer erfarna ha på sig. En del har hel tri-dräkt och en del delad dräkt. I den senare blir besöket på bajamajan både lättare och snabbare ;). Tridräkterna torkar fort efter simningen och vadderinge
Vanligast eller inte, det är iaf vad du ser de flesta lite mer erfarna ha på sig. En del har hel tri-dräkt och en del delad dräkt. I den senare blir besöket på bajamajan både lättare och snabbare ;). Tridräkterna torkar fort efter simningen och vadderinge
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 19:10Hela vitsen med trisuit är att man skall ha den på sig under hela loppet.
Och trisuit är alltid tillåtet under simningen.
Hela vitsen med trisuit är att man skall ha den på sig under hela loppet.
Och trisuit är alltid tillåtet under simningen.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:35Tri-Suitens pad är skuren för att funka i löpningen. Tipset där är att smörja in padden ganska mycket med vaselin.
Om det är kallt eller om man som jag är frusen kan man ha en vanligt cykeltröja med hel blixtlås som man snabbt tar på sig. Fördel med det
Tri-Suitens pad är skuren för att funka i löpningen. Tipset där är att smörja in padden ganska mycket med vaselin.
Om det är kallt eller om man som jag är frusen kan man ha en vanligt cykeltröja med hel blixtlås som man snabbt tar på sig. Fördel med det
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:36Ok, som jag tänkte då.... Låter helt klart smidigast! Blir till att plocka hem en sån då!
Ok, som jag tänkte då.... Låter helt klart smidigast! Blir till att plocka hem en sån då!
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 20:06Om du kör längre distanser sen i framtiden är det smidigt ha två delat för att smidigt gå på toa 😉
Annars är tri-suit skön. Allt i ett.
Om du kör längre distanser sen i framtiden är det smidigt ha två delat för att smidigt gå på toa 😉
Annars är tri-suit skön. Allt i ett.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 14:57jag ska satsa på 2 delad i år med tanke på HIM. förra året sprint triathlon - trisuit var jättebra!
jag ska satsa på 2 delad i år med tanke på HIM. förra året sprint triathlon - trisuit var jättebra!
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 20:46Var kan man köpa tri-kläder i Göteborg?
Var kan man köpa tri-kläder i Göteborg?
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 09:04annars www.wiggle.co.uk fungerar fint och köpa.
Dock bra o beställa till jobbet eller nått för UPS leverantörer suger på leveranstider.
annars http://www.wiggle.co.uk fungerar fint och köpa.
Dock bra o beställa till jobbet eller nått för UPS leverantörer suger på leveranstider.