Quote from Guest on 18 June 2011, 18:05Som novis i triathlonsammanhang och med siktet inställt på olympisk distans undrar jag vilken klass jag borde anmäla mig i som 37-årig kvinna och glad motionär. Senior, motion eller masters? Vad krävs för tävlingslicens - bara att man tävlar ibland eller
Som novis i triathlonsammanhang och med siktet inställt på olympisk distans undrar jag vilken klass jag borde anmäla mig i som 37-årig kvinna och glad motionär. Senior, motion eller masters? Vad krävs för tävlingslicens - bara att man tävlar ibland eller
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 18:15Om du har tävlingslicens kan du välja mellan master och senior. De som väljer att tävla i senior, gör det oftast för att få tuffare motstånd, eller för att kunna tävla i svenska cupen, SM el likn. Det brukar vara prispengar i senior, men ej i master. Däre
Om du har tävlingslicens kan du välja mellan master och senior. De som väljer att tävla i senior, gör det oftast för att få tuffare motstånd, eller för att kunna tävla i svenska cupen, SM el likn. Det brukar vara prispengar i senior, men ej i master. Däre
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 22:01Master skall du köra, D35-39. Oftast är det en liten grupp som sagt så du kan hamna på pallen.
Master skall du köra, D35-39. Oftast är det en liten grupp som sagt så du kan hamna på pallen.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:00Toppen! Tack för svar. Då vet jag vad jag ska satsa på efter dagens premiär, sprint i Örserum
Toppen! Tack för svar. Då vet jag vad jag ska satsa på efter dagens premiär, sprint i Örserum