Quote from Guest on 7 June 2009, 10:17är ju himla trevligt, men tämligen meningslöst om bilden iaf inte blir större än ursprungbilden.
Kan man fixa till det på ngt sätt?
EDIT: ser plötsligt att somliga bilder faktiskt blir lite större. Är det medlemens ursprungsbild som bestämmer om den kan
är ju himla trevligt, men tämligen meningslöst om bilden iaf inte blir större än ursprungbilden.
Kan man fixa till det på ngt sätt?
EDIT: ser plötsligt att somliga bilder faktiskt blir lite större. Är det medlemens ursprungsbild som bestämmer om den kan
Quote from Magnus Gelang on 7 June 2009, 10:27Hur menar du med klickbar? Det händer inget när jag klickar på din bild?
Hur menar du med klickbar? Det händer inget när jag klickar på din bild?
Quote from Magnus Gelang on 7 June 2009, 10:28Jo du menar inne på din presentationssida? Där klickade jag på din bild och den blev större då.
Jo du menar inne på din presentationssida? Där klickade jag på din bild och den blev större då.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 10:36Just så 😉 - men alla blir inte ett dugg större och jag undrar varför?
EDIT: min bild blir väl inte större? Är det hos mig det felar?
Just så 😉 - men alla blir inte ett dugg större och jag undrar varför?
EDIT: min bild blir väl inte större? Är det hos mig det felar?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 10:37då har de laddat upp en liten bild gissar jag, eller så begränsar Olle bilderna av utrymmesskäl kanske?
då har de laddat upp en liten bild gissar jag, eller så begränsar Olle bilderna av utrymmesskäl kanske?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 10:41Jo din bild blir större!
Jo din bild blir större!
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 11:21De flesta bilder blir lite större, men vissa blir avsevärt mycket större! Är inte helt klar över sambandet, men har fått uppfattningen att de som registrerade sig på Funbeat för länge sedan (lågt Funbeat-ID som syns i webbadressen på respektives sida) kan
De flesta bilder blir lite större, men vissa blir avsevärt mycket större! Är inte helt klar över sambandet, men har fått uppfattningen att de som registrerade sig på Funbeat för länge sedan (lågt Funbeat-ID som syns i webbadressen på respektives sida) kan
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 12:28Maria: Du måste klicka på din bild inne i vid din presentation för att den ska bli större, inte direkt här i forumet.
Har för mig bilden får ha en maxstorlek, så kan man att trixa lite så kan man få en bild med fler pixlar att få mindre filstorlek, då bo
Maria: Du måste klicka på din bild inne i vid din presentation för att den ska bli större, inte direkt här i forumet.
Har för mig bilden får ha en maxstorlek, så kan man att trixa lite så kan man få en bild med fler pixlar att få mindre filstorlek, då bo
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 12:35En poäng med begränsningsfunktionen är att det är profilbilden som visas i disussioner som denna. Den är inte en omskalad variant som skickas, det är först vid visningen som den visas med width=48. Så med stora profilbilder tar diskussioner längre tid att
En poäng med begränsningsfunktionen är att det är profilbilden som visas i disussioner som denna. Den är inte en omskalad variant som skickas, det är först vid visningen som den visas med width=48. Så med stora profilbilder tar diskussioner längre tid att
Quote from Magnus Gelang on 7 June 2009, 12:42Har klickat runt på olika i den här tråden nu,,,,Arnes bild blev inte större 🙂
Har klickat runt på olika i den här tråden nu,,,,Arnes bild blev inte större 🙂