Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

är ju himla trevligt, men tämligen meningslöst om bilden iaf inte blir större än ursprungbilden.

Kan man fixa till det på ngt sätt?

EDIT: ser plötsligt att somliga bilder faktiskt blir lite större. Är det medlemens ursprungsbild som bestämmer om den kan

Hur menar du med klickbar? Det händer inget när jag klickar på din bild?

Jo du menar inne på din presentationssida? Där klickade jag på din bild och den blev större då.

Just så 😉 - men alla blir inte ett dugg större och jag undrar varför?

EDIT: min bild blir väl inte större? Är det hos mig det felar?

då har de laddat upp en liten bild gissar jag, eller så begränsar Olle bilderna av utrymmesskäl kanske?

Jo din bild blir större!

De flesta bilder blir lite större, men vissa blir avsevärt mycket större! Är inte helt klar över sambandet, men har fått uppfattningen att de som registrerade sig på Funbeat för länge sedan (lågt Funbeat-ID som syns i webbadressen på respektives sida) kan

Maria: Du måste klicka på din bild inne i vid din presentation för att den ska bli större, inte direkt här i forumet.

Har för mig bilden får ha en maxstorlek, så kan man att trixa lite så kan man få en bild med fler pixlar att få mindre filstorlek, då bo

En poäng med begränsningsfunktionen är att det är profilbilden som visas i disussioner som denna. Den är inte en omskalad variant som skickas, det är först vid visningen som den visas med width=48. Så med stora profilbilder tar diskussioner längre tid att

Har klickat runt på olika i den här tråden nu,,,,Arnes bild blev inte större 🙂

12