Quote from Guest on 22 November 2010, 13:43Varje gång jag vill addera övningar till ett pass, och klickar på "Övningar (t.ex. styrketräning)" får jag först upp två knappar: "Lägg till fler rader med övningar" och "Lägg till en till kolumn med set"...
Klickar jag då på "Lägg till fler rader..." f
Varje gång jag vill addera övningar till ett pass, och klickar på "Övningar (t.ex. styrketräning)" får jag först upp två knappar: "Lägg till fler rader med övningar" och "Lägg till en till kolumn med set"...
Klickar jag då på "Lägg till fler rader..." f
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:53Jag får upp 10 rader och 3 kolumner (reps vikt) för att skriva in övningarna när jag klickar på "Övningar (t.ex. styrketräning)". Inga extra klick.
Jag får upp 10 rader och 3 kolumner (reps vikt) för att skriva in övningarna när jag klickar på "Övningar (t.ex. styrketräning)". Inga extra klick.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:54Aha, nu fattar jag, lägger man till flera rader så försvinner alla fältern tills man öppnar dem igen med "Övningar (t.ex. styrketräning)".
Så många övningar har jag uppenbarligen inte gjort hittills.
Aha, nu fattar jag, lägger man till flera rader så försvinner alla fältern tills man öppnar dem igen med "Övningar (t.ex. styrketräning)".
Så många övningar har jag uppenbarligen inte gjort hittills.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:59Kanske för att jag vill addera dem efter att ha sparat passet första gången?
Kanske för att jag vill addera dem efter att ha sparat passet första gången?
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:43om du adderar rader utan att ha fyllt i någon av raderna så fälls de ihop (så funkar iaf intervallerna).
Lösning; skriv något i första raden innan du börjar lägga till rader
om du adderar rader utan att ha fyllt i någon av raderna så fälls de ihop (så funkar iaf intervallerna).
Lösning; skriv något i första raden innan du börjar lägga till rader
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 23:08Nej AT, jag får aldrig några rader alls.
Nej AT, jag får aldrig några rader alls.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 06:19För mig (Win 7, Chrome) fungerar det som AT säger. skriver man text i en ruta så är raderna kvar efter att ha lagt till flera rader.
För mig (Win 7, Chrome) fungerar det som AT säger. skriver man text i en ruta så är raderna kvar efter att ha lagt till flera rader.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 07:07Ok
Ok