Quote from Guest on 1 December 2008, 16:04Hej!
Börjar få lite smått panik, då jag inte har en aning om hur man vallar rätt, trots att vasan närmar sig med stormsteg. Bilen går skytteltrafik till högbo -ut och prova - fel -hem och valla om och så fortsätter det. Har bara lyckats få till ett bra fä
Hej!
Börjar få lite smått panik, då jag inte har en aning om hur man vallar rätt, trots att vasan närmar sig med stormsteg. Bilen går skytteltrafik till högbo -ut och prova - fel -hem och valla om och så fortsätter det. Har bara lyckats få till ett bra fä
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 16:14Prova att lägga på väldigt tunt med klister, jag har lagt tjockare med klister och haft samma problem...
Prova att lägga på väldigt tunt med klister, jag har lagt tjockare med klister och haft samma problem...
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 19:43Om klistret blir för hårt har du valt fel sort. Har du för mjukt klister när det är kallt - t ex gult regnklister i minusgrader - kommer klistret att hugga när iskristallerna fryser fast i klistret. Har du för hårt klister i varm snö, kommer klistret inte
Om klistret blir för hårt har du valt fel sort. Har du för mjukt klister när det är kallt - t ex gult regnklister i minusgrader - kommer klistret att hugga när iskristallerna fryser fast i klistret. Har du för hårt klister i varm snö, kommer klistret inte