Quote from Guest on 4 May 2010, 00:12Min 310xt Får inte kontakt med datorn.Ant agent ikonen har ett rött sträck översig ochg det står ej aktiv någon som vet?
Min 310xt Får inte kontakt med datorn.Ant agent ikonen har ett rött sträck översig ochg det står ej aktiv någon som vet?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 00:22Jag har samma problem. Verkar som att datorn inte känner av/hittar ANT-sticken. What to do?
Jag har samma problem. Verkar som att datorn inte känner av/hittar ANT-sticken. What to do?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 01:07Löste det precis mha Jans svar i tråden "Går ej att överföra data" i den här gruppen:
"...det som hjälpte för oss var att när du blir ombedd att sätta in skivan med drivrutiner ska du välja att göra det manuellt med drivrutiner som redan finns på datorn,
Löste det precis mha Jans svar i tråden "Går ej att överföra data" i den här gruppen:
"...det som hjälpte för oss var att när du blir ombedd att sätta in skivan med drivrutiner ska du välja att göra det manuellt med drivrutiner som redan finns på datorn,
Quote from Elias Engqvist on 17 May 2010, 22:22Samma problem fast med mac - ska klockan vara inställd på nåt speciellt sätt?
Följande är förstås inställt:
"Enabled" - Ja och "Para ihop" - PåMen datorn hittar inte klockan...
Samma problem fast med mac - ska klockan vara inställd på nåt speciellt sätt?
Följande är förstås inställt:
"Enabled" - Ja och "Para ihop" - På
Men datorn hittar inte klockan...