Quote from Guest on 22 April 2011, 20:25Hej!
Har ett problem med min Forerunner. När jag har sprungit i exakt en timme så slutar tiden att rulla. Kilometrarna fortsätter att ticka på, men tiden bara stannar rakt av. Helmärkligt!För att kunna logga en längre tid än en timme måste jag nolla den
Hej!
Har ett problem med min Forerunner. När jag har sprungit i exakt en timme så slutar tiden att rulla. Kilometrarna fortsätter att ticka på, men tiden bara stannar rakt av. Helmärkligt!
För att kunna logga en längre tid än en timme måste jag nolla den
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 20:35Kolla på träningsmenyn om du har någon tidsgräns på! 🙂
Kolla på träningsmenyn om du har någon tidsgräns på! 🙂
Quote from Camilla Höög on 22 April 2011, 21:51När du kört över en timme så ändras tidsfältet från min:sek till timmar:minuter så man ser inte att tiden ändras, men jag antar att du sett det och att det är något annat fel.
Fast tidtagningen är ju på eftersom sträckan förändras.
När du kört över en timme så ändras tidsfältet från min:sek till timmar:minuter så man ser inte att tiden ändras, men jag antar att du sett det och att det är något annat fel.
Fast tidtagningen är ju på eftersom sträckan förändras.
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 23:41Har du startat något slags pass som ska vara 1 h så det är därför den stannar sen?
Har du startat något slags pass som ska vara 1 h så det är därför den stannar sen?
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 11:16Ska kolla om jag har någon tidsgräns på. Nä, vet att den ställer om, men den stannar liksom på en timme. Vill inte gå högre.
Ska kolla om jag har någon tidsgräns på. Nä, vet att den ställer om, men den stannar liksom på en timme. Vill inte gå högre.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:01Haha... det är min kille som har lånat klockan, och också han som har sagt att den hade stannat. Men, det visade sig att det var precis som ni sa att den hade ställt om. Han blev ganska snopen när han insåg att det bara var att den hade gått upp på en tim
Haha... det är min kille som har lånat klockan, och också han som har sagt att den hade stannat. Men, det visade sig att det var precis som ni sa att den hade ställt om. Han blev ganska snopen när han insåg att det bara var att den hade gått upp på en tim
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:01Och just ja. Tack för tipsen.
Man kan alltid lita på Funbeat i såna här lägen:)
Och just ja. Tack för tipsen.
Man kan alltid lita på Funbeat i såna här lägen:)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:25Om man bara väljer att visa 3 fält och har tiden på "det stora" så visar den HH:MM:SS och detta blir inte ett problem (men det kanske du visste redan ?)
Om man bara väljer att visa 3 fält och har tiden på "det stora" så visar den HH:MM:SS och detta blir inte ett problem (men det kanske du visste redan ?)