Quote from Guest on 3 October 2011, 21:48För mig är det rätt fippligt att behöva skriva ett kolon varenda gång jag ska skriva ett klockslag när jag reggar träning. Speciellt i mobilen. Förut kom min browser ihåg de klockslag jag skrivit i fälten men nu är det andra slags fält som FF (7.0) inte k
För mig är det rätt fippligt att behöva skriva ett kolon varenda gång jag ska skriva ett klockslag när jag reggar träning. Speciellt i mobilen. Förut kom min browser ihåg de klockslag jag skrivit i fälten men nu är det andra slags fält som FF (7.0) inte k
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 21:58Håller med dig, har samma "problem"
Håller med dig, har samma "problem"
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 16:13Hallå!
Det här kan väl ändå inte vara så svårt att lösa. Är det bara jag som tycker det är fippligt att behöva knöla fram ett kolon i mobilen? Google Calendar tycker visst att det är smart att tillåta sina användare skriva klockslag utan kolon - de lägge
Hallå!
Det här kan väl ändå inte vara så svårt att lösa. Är det bara jag som tycker det är fippligt att behöva knöla fram ett kolon i mobilen? Google Calendar tycker visst att det är smart att tillåta sina användare skriva klockslag utan kolon - de lägge
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2011, 18:56Ja, det är bara du!
Ja, det är bara du!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:04Jag vet åtminstone två till. Herr Väska och Gerda (ovan).
*surar ännu mer*
😉
Jag vet åtminstone två till. Herr Väska och Gerda (ovan).
*surar ännu mer*
😉
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2011, 19:08Haha, herr Väska - du menar Garderobert?
Nåja jag tycker nog att det är ok att skriva några kolon då o då...
Och ju mer man använder funbeat-appen eller en supportad klocka desto färre kolon behöver man fabricera själv!Det FINNS viktigare saker att öns
Haha, herr Väska - du menar Garderobert?
Nåja jag tycker nog att det är ok att skriva några kolon då o då...
Och ju mer man använder funbeat-appen eller en supportad klocka desto färre kolon behöver man fabricera själv!
Det FINNS viktigare saker att öns
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:25Iofs är det ganska trivialt att fixa, och acceptera andra skiljetecken som folk råkar stoppa dit som mellanslag och punkter. Det skapar bara onödig irritation att kräva något speciellt format.
Iofs är det ganska trivialt att fixa, och acceptera andra skiljetecken som folk råkar stoppa dit som mellanslag och punkter. Det skapar bara onödig irritation att kräva något speciellt format.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:38Vitt brus BAH!
Fälten funkar INTE. Man får ju inget meddelande om att man gjort fel eller vad som händer.
Och det är så basic med tvingande format. Möjligen kan det vara befogat vad gäller minuter och sekunder där det skiljer mellan sekunder och tusend
Vitt brus BAH!
Fälten funkar INTE. Man får ju inget meddelande om att man gjort fel eller vad som händer.
Och det är så basic med tvingande format. Möjligen kan det vara befogat vad gäller minuter och sekunder där det skiljer mellan sekunder och tusend
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:43Rent generellt så vill jag mena att det är skillnad mellan 2:20 och 220 minuter för passerad tid. Nu var det väl klockslaget detta handlade om, men lite konsistens mellan fälten är ju inte fel.
Rent generellt så vill jag mena att det är skillnad mellan 2:20 och 220 minuter för passerad tid. Nu var det väl klockslaget detta handlade om, men lite konsistens mellan fälten är ju inte fel.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:43Nej det är INTE vitt brus. Har man försökt hacka in ett pass på en normalkompetent mobilofån vet man hur krångligt det är att trolla fram ett kolon jämfört med siffror. Det ÄR faktiskt en relevant frågeställning - framförallt som det rimligen är ganska en
Nej det är INTE vitt brus. Har man försökt hacka in ett pass på en normalkompetent mobilofån vet man hur krångligt det är att trolla fram ett kolon jämfört med siffror. Det ÄR faktiskt en relevant frågeställning - framförallt som det rimligen är ganska en