Quote from Guest on 6 October 2011, 22:23Om man väljer redigera på ett befintligt pass med klockslag så ändras klockslaget till två timmar bakåt i tiden. När man sedan sparar passet så kommer det därför sparas med ett felaktigt klockslag.
Ex: Jag har ett löppass inlagt med klockslaget 18:00. Nä
Om man väljer redigera på ett befintligt pass med klockslag så ändras klockslaget till två timmar bakåt i tiden. När man sedan sparar passet så kommer det därför sparas med ett felaktigt klockslag.
Ex: Jag har ett löppass inlagt med klockslaget 18:00. Nä
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:33Jag upptäckte det också idag!
Jag kopierade ett pass och när jag sparat såg jag att det nya passet fått starttid 10:00 (det jag kopierade startade 12:00).
Jag valde då redigera för att rätta till det och när jag kom in på passet stod det plötsligt 08:00.
Jag upptäckte det också idag!
Jag kopierade ett pass och när jag sparat såg jag att det nya passet fått starttid 10:00 (det jag kopierade startade 12:00).
Jag valde då redigera för att rätta till det och när jag kom in på passet stod det plötsligt 08:00.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 19:21Ah, var det *det* som hände mig igår. Jag trodde jag hade fått hjärnsläpp.
Ah, var det *det* som hände mig igår. Jag trodde jag hade fått hjärnsläpp.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 14:03och nu har olle lagat det 🙂
och nu har olle lagat det 🙂