Quote from Guest on 20 April 2011, 13:29Om man är 37 år och nybörjare i simsammanhang (kan dock simma) och vill börja simma "organiserat", få instruktioner, träningskompisar etc., vilken av följande klubbar på Eriksdalsbadet (passerar Eriksdal till/från jobbet) ska jag satsa på? Någon som har e
Om man är 37 år och nybörjare i simsammanhang (kan dock simma) och vill börja simma "organiserat", få instruktioner, träningskompisar etc., vilken av följande klubbar på Eriksdalsbadet (passerar Eriksdal till/från jobbet) ska jag satsa på? Någon som har e
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 13:39SPIF eller SCT (t+)
SPIF eller SCT (t+)
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 14:09Tackar!
Tackar!
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 14:38sorry... jag är lite insnöad i triathlonvärlden... SPIF & SCT är tri klubbar och inte "rena" simklubbar.
för enbart simning skulle jag kontakta Neptun
sorry... jag är lite insnöad i triathlonvärlden... SPIF & SCT är tri klubbar och inte "rena" simklubbar.
för enbart simning skulle jag kontakta Neptun
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 14:41Neptun
Masters simning, vet ej om de har vuxenkursPolisens IF
masters simning, vet ej om de har vuxenkursStockholm KK
motions grupp
masters gruppSpårvägen
Vuxen simskol och Masters
om man kontakta de kan de säg om du ska behöver ta en termin med vux
Neptun
Masters simning, vet ej om de har vuxenkurs
Polisens IF
masters simning, vet ej om de har vuxenkurs
Stockholm KK
motions grupp
masters grupp
Spårvägen
Vuxen simskol och Masters
om man kontakta de kan de säg om du ska behöver ta en termin med vux
Quote from Elias Engqvist on 20 April 2011, 15:12SPIF, som jag är medlem i, brukar ha en eller två vuxennybörjarkurser om året!
Kontakta Erik Hooft tel. 0733-550134 eller Charlotte Hooft tel. 0706-892566 för mer info!
SPIF, som jag är medlem i, brukar ha en eller två vuxennybörjarkurser om året!
Kontakta Erik Hooft tel. 0733-550134 eller Charlotte Hooft tel. 0706-892566 för mer info!
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 19:28Du skriver att du kan simma, menar du att du kan crawla och vill vidareutveckla dig där eller vill du gå en nybörjarkurs i crawl? Nybörjarkurserna (i alla fall den som jag precis har börjat på) är verkligen nybörjarkurser så om du redan kan crawla skaplig
Du skriver att du kan simma, menar du att du kan crawla och vill vidareutveckla dig där eller vill du gå en nybörjarkurs i crawl? Nybörjarkurserna (i alla fall den som jag precis har börjat på) är verkligen nybörjarkurser så om du redan kan crawla skaplig
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:45Elin: Kolla med de du har din nybörjare kurs. i växjö har vi 3 nivå innan man kan simma med vår tränings grupp.
De som simma i nivå två simma upp mot ca 2000m på en timme och den siste kurs grupp innan tränings grupp simma upp mot 2700m.
vuxensim
vux
Elin: Kolla med de du har din nybörjare kurs. i växjö har vi 3 nivå innan man kan simma med vår tränings grupp.
De som simma i nivå två simma upp mot ca 2000m på en timme och den siste kurs grupp innan tränings grupp simma upp mot 2700m.
vuxensim
vux
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 09:44Neptun Masters motion:
http://skneptun.kanslietonline.se/sektion/masterssim/motion/18-30/
Neptun Masters motion:
http://skneptun.kanslietonline.se/sektion/masterssim/motion/18-30/
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 10:20C-Man tack för Neptun länk. jag har deras gamla och visste inte att de har skapat en ny
C-Man tack för Neptun länk. jag har deras gamla och visste inte att de har skapat en ny