Quote from Guest on 16 September 2013, 12:21Hej,
Har bestämt mig att sluta träna själv och ansluta till någon klubb eller grupp.
Det jag undrar över är om det finns någon grupp som har centrum som bas tänker då på valhallabadet, slottskogen, änggården, skatås mm.
Har kikar på Triathlon Väst och
Hej,
Har bestämt mig att sluta träna själv och ansluta till någon klubb eller grupp.
Det jag undrar över är om det finns någon grupp som har centrum som bas tänker då på valhallabadet, slottskogen, änggården, skatås mm.
Har kikar på Triathlon Väst och
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 12:31Triathlon Väst har tidigare vintrar tränat simning i Frölunda simhall, som det går att åka spårvagn till.
I somras har jag för mig att det var några träningspass löpning i Slottskogen.Så även om majoriteten av träningen är söderöver så finns det vissa p
Triathlon Väst har tidigare vintrar tränat simning i Frölunda simhall, som det går att åka spårvagn till.
I somras har jag för mig att det var några träningspass löpning i Slottskogen.
Så även om majoriteten av träningen är söderöver så finns det vissa p
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 13:11På vintern kör vi (Triathlon Väst) normalt sett simning i Åby och Frölunda, men många klubbmedlemmar simmar såklart i Valhalla, och man kan därmed få den sociala biten där även om man inte får det organiserade passet.
Vi körde förra vintern, och antaglige
På vintern kör vi (Triathlon Väst) normalt sett simning i Åby och Frölunda, men många klubbmedlemmar simmar såklart i Valhalla, och man kan därmed få den sociala biten där även om man inte får det organiserade passet.
Vi körde förra vintern, och antaglige
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 22:17Delar samma situation som dig Christian, men kör i stort sett fortfarande all träning på egen hand. Har varit med i Triathlon Väst i lite över ett år nu men har svårt att få in de gemensamma passen i schemat tyvärr. Har lyckats vara med på 2 simpass i Del
Delar samma situation som dig Christian, men kör i stort sett fortfarande all träning på egen hand. Har varit med i Triathlon Väst i lite över ett år nu men har svårt att få in de gemensamma passen i schemat tyvärr. Har lyckats vara med på 2 simpass i Del
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 17:43Kan tipsa er om en löpargrupp på tisdagar som kör intervaller i skatås på tisdagar kl 18:00.
Vi är två traithleter som är med och kör där. Vi är för tillfället inte med i någon triathlon-klubb heller. Alla nivåer är välkomna. Här är en länk till hemsid
Kan tipsa er om en löpargrupp på tisdagar som kör intervaller i skatås på tisdagar kl 18:00.
Vi är två traithleter som är med och kör där. Vi är för tillfället inte med i någon triathlon-klubb heller. Alla nivåer är välkomna. Här är en länk till hemsid
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:27Även jag skulle gärna nästa säsong köra lite organiserat i Skatås och Valhalla. Går väl med i Triathlon Väst efter nyår, så det går kanske att ta upp frågan til våren...
Även jag skulle gärna nästa säsong köra lite organiserat i Skatås och Valhalla. Går väl med i Triathlon Väst efter nyår, så det går kanske att ta upp frågan til våren...
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:41Anledningen till att vi simmar i Mölndal är för att klubbens tyngdpunkt länge låg åt Kungsbacka-hållet. Fram till förra vintern körde vi simning i Fjärås, det är ju ännu "värre". Frölunda-simningen började just för att komma närmare stan.
Valhalla är prob
Anledningen till att vi simmar i Mölndal är för att klubbens tyngdpunkt länge låg åt Kungsbacka-hållet. Fram till förra vintern körde vi simning i Fjärås, det är ju ännu "värre". Frölunda-simningen började just för att komma närmare stan.
Valhalla är prob
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 17:40Vilken intressant diskussion! Jag letar efter träningskompisar på dagtid då jag jobbar skift, någon som kan och vill, cykla, simma eller springa ?! Vill också ha sällskap närmare än södra Göteborg då jag bor i Torslanda. Jag är medlem i Triathlon Väst och
Vilken intressant diskussion! Jag letar efter träningskompisar på dagtid då jag jobbar skift, någon som kan och vill, cykla, simma eller springa ?! Vill också ha sällskap närmare än södra Göteborg då jag bor i Torslanda. Jag är medlem i Triathlon Väst och
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 17:52Vilken intressant diskussion! Jag letar efter träningskompisar på dagtid då jag jobbar skift, någon som kan och vill, cykla, simma eller springa ?! Vill också ha sällskap närmare än södra Göteborg då jag bor i Torslanda. Jag är medlem i Triathlon Väst och
Vilken intressant diskussion! Jag letar efter träningskompisar på dagtid då jag jobbar skift, någon som kan och vill, cykla, simma eller springa ?! Vill också ha sällskap närmare än södra Göteborg då jag bor i Torslanda. Jag är medlem i Triathlon Väst och