Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningKlubbmästerskap om 3v Hjälp !!! …
You need to log in to create posts and topics.

12

Kort om tid JA jag hade inte varit på simträning på 3v. Kommit av mej med ordinarie träning då trädgårds arbete tog den lediga tiden och orken. Jag var på simträning och mycket inspirerande möte med simtränare som ska träna våra simtränare till certifiera

Core, core och core.

Lycka till.

Tack Anders men jag önskar mer variation även om Core tycks vara viktigast. Jag behöver bli inspirerad för att hålla ångan uppe.

Lyssna inte på Anders, det är bröst, triceps och axlar du skall träna.

1) Bålstabilitetsmuskler precis som Anders sa borde man lägga största vikten på.
2) Sedan små muskler runt axlar med lätta vikter (och/eller gummiband) om man simmar mycket för att undvika problem med ont i axlarna.

3) och här kommer triceps och andra s

Lyssna på Anders och Elena.

Jag fick jätte bra tips från Ryan kolla in sidan aquamagasin.se På axlar la jag till övning med gummiband se sidan kiropraktorcentrum.com och så kommer jag köra de vanliga gym övningarna med vikter. Det var första sidan jag kom till har nu testat tycker d

Jag rekommenderar ett träningspass helgen innan där du tränar starter och vändningar. Där har du mest tid att tjäna på kort tid. Jag har lite kontakter med i den klubben så jag kan styra upp ett bra träningspass 😉

Hej Kalle! Nu kände jag igen dej. Bra kör hårt. Jag lägger in semester för den träningens skull, det är på söndag den 15:e

Låter bra 🙂

12