Quote from Guest on 26 April 2009, 20:15Idag luftade jag mina 303:or med nylimmade Continental Sprinter (som f.ö. känns ok - inte lika följsamma som Tufo-däcken jag hade förut, men ok). Men så fort jag började rulla så började det knäppa någonstans från framhjulet, precis som när hjulmagneten l
Idag luftade jag mina 303:or med nylimmade Continental Sprinter (som f.ö. känns ok - inte lika följsamma som Tufo-däcken jag hade förut, men ok). Men så fort jag började rulla så började det knäppa någonstans från framhjulet, precis som när hjulmagneten l
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:25Glapp?
Glapp?
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:26Eller så slår ventilen i hålkanten.
Sätt lite eltejp om ventilen.
Eller så slår ventilen i hålkanten.
Sätt lite eltejp om ventilen.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:27Det kan vara en dåligt spänd eker.
Det kan vara en dåligt spänd eker.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:28Då slår hjulet.
Då slår hjulet.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:41Jag tror på ventil(förlängar)teorin! Ska kolla det omedelbums! Hjulet är precis nyservat så det är rakt och fint. Tack för ultrasnabba svar!
Jag tror på ventil(förlängar)teorin! Ska kolla det omedelbums! Hjulet är precis nyservat så det är rakt och fint. Tack för ultrasnabba svar!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:41Många tejpar ventilen mot fälgen för att slippa slammer.
Många tejpar ventilen mot fälgen för att slippa slammer.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:45En del behöver lite handikapp vid igångdraget.
En del behöver lite handikapp vid igångdraget.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 17:41Detsamma hände mig när jag, hade satt på framhjulet och spänt det, men det var inte ända nedtryckt i gaffeln.
Det knakade väl då av tyngden som tryckte ner hjulet i gaffeln.. 🙂
Detsamma hände mig när jag, hade satt på framhjulet och spänt det, men det var inte ända nedtryckt i gaffeln.
Det knakade väl då av tyngden som tryckte ner hjulet i gaffeln.. 🙂