Quote from Guest on 6 March 2009, 14:23Hejsan alla, jag har haft otroligt ont i knäna flera månader och det knaka till i knäna som bara den och gör jätteont ,så jag var hos sjukgymnasten igår och hon sa att jag har förkorta senor i knäna och sen intryckta knäskål sen inflammerad , så pga knäsk
Hejsan alla, jag har haft otroligt ont i knäna flera månader och det knaka till i knäna som bara den och gör jätteont ,så jag var hos sjukgymnasten igår och hon sa att jag har förkorta senor i knäna och sen intryckta knäskål sen inflammerad , så pga knäsk
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 14:33Jag har precis samma sak. Har haft det i 4 ar och det ar valdigt tufft. Mitt rad ar att sluta inte tranna det bennet med problem. Stretcha mycket. Det finns en del bra tejp som hjalper och stod strummpor. Jag kan springa pa en bra dag 40min innan det gor
Jag har precis samma sak. Har haft det i 4 ar och det ar valdigt tufft. Mitt rad ar att sluta inte tranna det bennet med problem. Stretcha mycket. Det finns en del bra tejp som hjalper och stod strummpor. Jag kan springa pa en bra dag 40min innan det gor
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 10:35Alexander tackar så mycket för tipset ,jag har problem med båda knäna men har fått tejp utav sjukgymnasten sen har jag fått stretchövningar. Tack för din hjälp 🙂 jag har inte tränat på 3 månader pga buksmärtor ,febermm
Alexander tackar så mycket för tipset ,jag har problem med båda knäna men har fått tejp utav sjukgymnasten sen har jag fått stretchövningar. Tack för din hjälp 🙂 jag har inte tränat på 3 månader pga buksmärtor ,febermm
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 12:27Hej,
Jag sprang Jubileumsmaran i Juli och tog det lugnt innan jag började löpa (två veckor lugn då jag körde spinning istället) och under senaste löppasset, som gick snabbt för att vara mig så fick jag väldigt ont i baksidan och insidan av vänster knä.
In
Hej,
Jag sprang Jubileumsmaran i Juli och tog det lugnt innan jag började löpa (två veckor lugn då jag körde spinning istället) och under senaste löppasset, som gick snabbt för att vara mig så fick jag väldigt ont i baksidan och insidan av vänster knä.
In