Quote from Guest on 23 April 2008, 16:22varför knarrar det när jag trampar kan det vara smuts?
varför knarrar det när jag trampar kan det vara smuts?
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:32Knäna;)
Knäna;)
Quote from Elias Engqvist on 23 April 2008, 16:33Du hojar på en knarr!
Du hojar på en knarr!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:35Du behöver en Knarrhane!
Du behöver en Knarrhane!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:46Sitter det en Kornknarr i närheten?
Nä allvarligt. Börja med att försöka lokalisera knarret. överallt där det finns en skruv eller lager finns det knarrpotential. Jag trodde mitt styrlager eller nåt höll på att gå av häromdan tills jag började lyssna ord
Sitter det en Kornknarr i närheten?
Nä allvarligt. Börja med att försöka lokalisera knarret. överallt där det finns en skruv eller lager finns det knarrpotential. Jag trodde mitt styrlager eller nåt höll på att gå av häromdan tills jag började lyssna ord
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:50Min lekkamrat Vasse har köpt en Canyon F 10 med inbyggd knarr.
Dialog i söndags!
> Är de kvar på hjul?> Nä, jag hör inget knarrande längre.
Min lekkamrat Vasse har köpt en Canyon F 10 med inbyggd knarr.
Dialog i söndags!
> Är de kvar på hjul?
> Nä, jag hör inget knarrande längre.
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 22:05Men cykla kan han
Men cykla kan han
Quote from Lotta W on 24 April 2008, 04:30Henrik, kolla styrlagret: det fick min cykel att knarra när det hade kommit in smuts i det. Inte helt lätt att lokalisera vad ljudet kom ifrån 🙂
Henrik, kolla styrlagret: det fick min cykel att knarra när det hade kommit in smuts i det. Inte helt lätt att lokalisera vad ljudet kom ifrån 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 05:37Och vad gör man då man lokaliserat knarret? Skruvar isär, putsar, skruvar ihop?
Och vad gör man då man lokaliserat knarret? Skruvar isär, putsar, skruvar ihop?
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 07:08Har förstått att Canyon har de problemet.. Men dom är billiga iaf (t+)??
Har förstått att Canyon har de problemet.. Men dom är billiga iaf (t+)??