Quote from Guest on 13 February 2010, 20:24När jag skrivit ett blogginlägg så ändras inte 0:an fast jag fått kommentarer. Jag ser att det finns kommentarer om jag tittar på inlägget på min startsida och när jag klickar på det så står det exempelvis -2 kommentarer i någon sekund om det är 2 st. När
När jag skrivit ett blogginlägg så ändras inte 0:an fast jag fått kommentarer. Jag ser att det finns kommentarer om jag tittar på inlägget på min startsida och när jag klickar på det så står det exempelvis -2 kommentarer i någon sekund om det är 2 st. När
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 20:34Har också noterat detta...
Har också noterat detta...
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 20:39jag med.
jag med.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 09:09Lite mysko, men kollar jag på min egenträningssida så står antalet kommentarer iaf.
Lite mysko, men kollar jag på min egenträningssida så står antalet kommentarer iaf.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 08:10Det är bara så vid första kommentarerna innan du kollat första gången alltså sedan funkar det. Och det är statusraden upptill som visar 0 olästa kommentarerr, inte bubblan bredvid inlägget.
Det är bara så vid första kommentarerna innan du kollat första gången alltså sedan funkar det. Och det är statusraden upptill som visar 0 olästa kommentarerr, inte bubblan bredvid inlägget.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 23:07Japp, sådär är det ju här oxå. Lite mysko och småirriterande.
Japp, sådär är det ju här oxå. Lite mysko och småirriterande.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 10:40Trist och en smula oartigt om man missar kommentarer. 🙁
Trist och en smula oartigt om man missar kommentarer. 🙁
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:06Kan man inte få PM när det kommer kommentarer i bloggen?
Kan man inte få PM när det kommer kommentarer i bloggen?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:11jag gillar att de dyker upp i kommentarer.
är man lite disträ (som jag) är det lite lättare att hålla isär allt då.
jag gillar att de dyker upp i kommentarer.
är man lite disträ (som jag) är det lite lättare att hålla isär allt då.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:27Så vill jag oxå ha det men om det inte syns att man fått kommentarer utan bara står 0 kommentarer trots att man fått är det ju nåt feeeeeeel.
Så vill jag oxå ha det men om det inte syns att man fått kommentarer utan bara står 0 kommentarer trots att man fått är det ju nåt feeeeeeel.