Quote from Guest on 6 September 2009, 20:12Är det bara jag som har en förstasida som fått spatt? För långa rader så texten flyter in i kolumnen bredvid.
Är det bara jag som har en förstasida som fått spatt? För långa rader så texten flyter in i kolumnen bredvid.
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:22Har du installerat IE 8?
I så fall finns en knapp som ser ut som ett rivet papper och heter "Kompatibilitetsvy"
Klicka på den så borde det rätta till sig!
Har du installerat IE 8?
I så fall finns en knapp som ser ut som ett rivet papper och heter "Kompatibilitetsvy"
Klicka på den så borde det rätta till sig!
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:32Nä det är samma hos mig Fia-Lotta....å det är bara vissa diskussioner/trådar som det händer på. Skitatråkigt då man måste sitta å köra fram och åter med texten för att kolla vad vederbörande har skrivit.:-(
Nä det är samma hos mig Fia-Lotta....å det är bara vissa diskussioner/trådar som det händer på. Skitatråkigt då man måste sitta å köra fram och åter med texten för att kolla vad vederbörande har skrivit.:-(
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:39Tack AT, det hjälpte. 🙂
Tack AT, det hjälpte. 🙂
Quote from Therese Woodhill on 11 September 2009, 10:48Händer ibland i diverse äldre versioner av IE också.
Händer ibland i diverse äldre versioner av IE också.