Quote from Guest on 3 August 2010, 17:29Hej
Jag har som överbelastat mina knän i ett par veckor under cykelsemester (min första) och under semestern så började dom först att "knastra" men gjorde inte ont, sen började höger knä att göra ont i långa och/ eller branta uppförsbackar så att jag fic
Hej
Jag har som överbelastat mina knän i ett par veckor under cykelsemester (min första) och under semestern så började dom först att "knastra" men gjorde inte ont, sen började höger knä att göra ont i långa och/ eller branta uppförsbackar så att jag fic
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 17:39Kadensmätare på!
Kadensmätare på!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 17:44Jaaa 🙂 Jag börjar att förstå att det är inte så dumt med en sådan. Tänkte innan att det var en "onödig" pryl i och med att man kan räkna ut sin kadens själv på cykeln, meeen, ptja, det är mycket prylar jag tänk innan att jag nog inte behöver, som jag kan
Jaaa 🙂 Jag börjar att förstå att det är inte så dumt med en sådan. Tänkte innan att det var en "onödig" pryl i och med att man kan räkna ut sin kadens själv på cykeln, meeen, ptja, det är mycket prylar jag tänk innan att jag nog inte behöver, som jag kan
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:10Får du ont när du går/springer också?
Får du ont när du går/springer också?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:18Nopes, och nu har jag inte nämnvärt ont i knäna alls, dom knastrar mest bara. Det är om jag cyklar och "tar i" som jag får ont. Det är heller ingen smärta som sitter i, utan det är bara när jag har haft det tungt uppför och har blivit tvungen att använda
Nopes, och nu har jag inte nämnvärt ont i knäna alls, dom knastrar mest bara. Det är om jag cyklar och "tar i" som jag får ont. Det är heller ingen smärta som sitter i, utan det är bara när jag har haft det tungt uppför och har blivit tvungen att använda
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 19:16Inflamation !
Börja med att vila (typ en vecka) och käka antiinflamatorisk medicin.
justera/ kontrollera sittställningen
Börja träna lätt, på lätta växlar.
Inflamation !
Börja med att vila (typ en vecka) och käka antiinflamatorisk medicin.
justera/ kontrollera sittställningen
Börja träna lätt, på lätta växlar.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 21:32Fick liknade symptom förra sommaren på cykelsemestern, cykla eller gå i trappor både lät och gjorde ont. Hade stretchat lårets framsida för dåligt konstaterade sjukgymnasten, stretching löste det för mig och värken är bort och knäna låter inte mer än tii
Fick liknade symptom förra sommaren på cykelsemestern, cykla eller gå i trappor både lät och gjorde ont. Hade stretchat lårets framsida för dåligt konstaterade sjukgymnasten, stretching löste det för mig och värken är bort och knäna låter inte mer än tii