Quote from Guest on 26 June 2008, 21:16Jag fick ont i hälen under vätternrundan, trodde först att det var själva chipbandet som skavde, eller skon och sen att jag blivit getingstucken eftersom hälen och vristen var uppsvullen dagen efter, men något bett var det inte.
Det har och knastrar fort
Jag fick ont i hälen under vätternrundan, trodde först att det var själva chipbandet som skavde, eller skon och sen att jag blivit getingstucken eftersom hälen och vristen var uppsvullen dagen efter, men något bett var det inte.
Det har och knastrar fort
Quote from Fredrik Närenfors on 26 June 2008, 21:26Hur sitter du på cykeln. För högt? För lågt?
Hur sitter du på cykeln. För högt? För lågt?
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:31Precis detta känner jag igen. "Fotknarr" kallar en del det för. Jag fick det det efter min första vätternrunda. Jag fick order om att ta det lite lugnt med cyklingen och vill minnas att jag skulle låta bli klipsen också när jag kunde börja att cykla. Det
Precis detta känner jag igen. "Fotknarr" kallar en del det för. Jag fick det det efter min första vätternrunda. Jag fick order om att ta det lite lugnt med cyklingen och vill minnas att jag skulle låta bli klipsen också när jag kunde börja att cykla. Det
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:32Hej Helena.
Nu ska jag inte måla fan på väggen. Men du bör uppsöka någon medicinska kunnig. (Sjukgymnast, läkare eller motsvarande.) Då du troligen, enligt din beskrivning, har fått en rejäl hälseneinflammation. Och det du då ska ta med i betänkande i f
Hej Helena.
Nu ska jag inte måla fan på väggen. Men du bör uppsöka någon medicinska kunnig. (Sjukgymnast, läkare eller motsvarande.) Då du troligen, enligt din beskrivning, har fått en rejäl hälseneinflammation. Och det du då ska ta med i betänkande i f
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:33Låter som inflammerad hälsena. Jag hade det i lumpen, blev ordinerad att ta det lite lugnt tills det gick över. Säkrast är nog att prata med en läkare.
Låter som inflammerad hälsena. Jag hade det i lumpen, blev ordinerad att ta det lite lugnt tills det gick över. Säkrast är nog att prata med en läkare.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:54Helena, sluta träna omedelbart! Du har en inflamation på hälsenan förmodligen och om du inte vilar nu tills det går över kommer du att ha problem mycket länge.
Så chilla tills du är bra så är det bara på`t igen, idè att stärka området med excentriskträn
Helena, sluta träna omedelbart! Du har en inflamation på hälsenan förmodligen och om du inte vilar nu tills det går över kommer du att ha problem mycket länge.
Så chilla tills du är bra så är det bara på`t igen, idè att stärka området med excentriskträn
Quote from Lars Ekegård on 26 June 2008, 22:03Låter som senknarr, inte helt ovanligt på tex Vasaloppet, Vättern och långvariga ansträngningar.
http://www.fass.se/LIF/lakarbok/artikel.jsp?articleID=35571
Låter som senknarr, inte helt ovanligt på tex Vasaloppet, Vättern och långvariga ansträngningar.
Quote from Ebba Johansson on 26 June 2008, 22:52Tack för alla kloka och snabba svar! (L)
Jag tar era råd med mig och kontaktar hälsocentralen i morgon, vill inte förvärra något så att jag inte kan träna på länge, och så vilar jag tills jag blir bra!Per: troligtvis sitter jag lite för lågt på cyklen,
Tack för alla kloka och snabba svar! (L)
Jag tar era råd med mig och kontaktar hälsocentralen i morgon, vill inte förvärra något så att jag inte kan träna på länge, och så vilar jag tills jag blir bra!
Per: troligtvis sitter jag lite för lågt på cyklen,
Quote from Emma Sjöberg on 27 June 2008, 10:15Det kan ju vara senfästen som spökar, dvs inte själva hälsenan.
Det går att fixa med lite akupunktur!!
Det kan ju vara senfästen som spökar, dvs inte själva hälsenan.
Det går att fixa med lite akupunktur!!
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2008, 23:45häl-centralen är den rätta instansen i ett sånt här fall!
häl-centralen är den rätta instansen i ett sånt här fall!