Quote from Guest on 20 April 2010, 21:33Kobra i SVT2 handlar i kväll om cykling.
Kobra i SVT2 handlar i kväll om cykling.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:43Jag ser det nu.
Jag ser det nu.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:03Kul initiativ SVT (t+)
Kul initiativ SVT (t+)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:49Missade det, får "banda" reprisen.
SVT:s kulturredaktion står väl bakom "Kobra"? Alla här är väl införstådda med att cykling är kultur? Men, vem lyckades övertala SVT?
Missade det, får "banda" reprisen.
SVT:s kulturredaktion står väl bakom "Kobra"? Alla här är väl införstådda med att cykling är kultur? Men, vem lyckades övertala SVT?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:52mycket bra inslag. Jag gillade främst första delen när de filmade i Belgien.
om nån missade det så kommer det säkert upp på svt.se/play
mycket bra inslag. Jag gillade främst första delen när de filmade i Belgien.
om nån missade det så kommer det säkert upp på svt.se/play
Quote from Robert Johansson on 20 April 2010, 23:04Missade det precis..
Verkar gå i repris i morgon oxå.
Anars finns ju svt play dådå
Missade det precis..
Verkar gå i repris i morgon oxå.
Anars finns ju svt play dådå
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:07http://svtplay.se/v/1970663/kobra/del_6_av_11_kommer_cykeln_att_konkurrera_ut_bilen
Mycket bra förstainslag.
http://svtplay.se/v/1970663/kobra/del_6_av_11_kommer_cykeln_att_konkurrera_ut_bilen
Mycket bra förstainslag.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:14Bilderboken verkar intressant. Kul att se cyklingen vid sidan av själva tävlingsresultaten. Ungefär som Cervélos dokumentärfilmer. Förra årets Peak Performance-katalog hade några trevliga cykelinslag också. Undra om det var samma fotograf?
Bilderboken verkar intressant. Kul att se cyklingen vid sidan av själva tävlingsresultaten. Ungefär som Cervélos dokumentärfilmer. Förra årets Peak Performance-katalog hade några trevliga cykelinslag också. Undra om det var samma fotograf?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 11:19cykelhjälm ?
cykelhjälm ?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:33Ja, varför hade han inte hjälm på sig?!
Ja, varför hade han inte hjälm på sig?!