Quote from Guest on 10 January 2011, 08:27När jag lägger in styrketräning och klickar på "lägg till en kolumn med set" kommer det istället upp ännu fler reps/viktkolumner till höger om de som redan finns. Så ska det väl ändå inte vara?
När jag lägger in styrketräning och klickar på "lägg till en kolumn med set" kommer det istället upp ännu fler reps/viktkolumner till höger om de som redan finns. Så ska det väl ändå inte vara?
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 08:37Jo, ett set är väl just en upprepning till av samma övning (en kolumn till)
Jo, ett set är väl just en upprepning till av samma övning (en kolumn till)
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 09:11Ja, såklart... Oj vad fel jag tänkte. (#)
Jag snöade in fullständigt på att det skulle vara en ruta till där man skulle fylla i antalet set. Tack! (t+)
Ja, såklart... Oj vad fel jag tänkte. (#)
Jag snöade in fullständigt på att det skulle vara en ruta till där man skulle fylla i antalet set. Tack! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 11:18ahaaa, ja sålänge man kör samma vikt och antal reps på alla seten så skulle det ju funkat att ange:
15 reps, 30 kg, 4 set
Jag förstod inte ens vad det var du trodde du skulle få, inser jag nu 🙂
ahaaa, ja sålänge man kör samma vikt och antal reps på alla seten så skulle det ju funkat att ange:
15 reps, 30 kg, 4 set
Jag förstod inte ens vad det var du trodde du skulle få, inser jag nu 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 19:16Däremot är det sjukt irriterande att övingar "stängs" när man lägger till rader eller kolumner. Gissningsvis vill man lägga in värden när man gör ett tillägg.
Däremot är det sjukt irriterande att övingar "stängs" när man lägger till rader eller kolumner. Gissningsvis vill man lägga in värden när man gör ett tillägg.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 21:47Håller med Mats
Håller med Mats
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 22:17Fälls de in även om du skriver något på en av raderna?
Intervallerna är ju samma typ av funktion och om jag fyllt i något på första raden kan jag utöka sen, men utökar jag innan jag fyllt i så fälls de samman...
Fälls de in även om du skriver något på en av raderna?
Intervallerna är ju samma typ av funktion och om jag fyllt i något på första raden kan jag utöka sen, men utökar jag innan jag fyllt i så fälls de samman...