Quote from Guest on 13 January 2010, 16:37Allihoppa nu är det dags att röra på vinter födan som byggt upp våra kroppar. :´(
Kämpa på nu med all träning och fys så mår vi bättre, tillför nåt till grupp/klass och även blir på bättre humör. (t+)
Lycka till allihopp 🙂
Allihoppa nu är det dags att röra på vinter födan som byggt upp våra kroppar. :´(
Kämpa på nu med all träning och fys så mår vi bättre, tillför nåt till grupp/klass och även blir på bättre humör. (t+)
Lycka till allihopp 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 16:47Håller med dig Madde!! Vi kommer må mycket bättre allihopa!! Kämpa på nu klasskompisar!!! (H)
Håller med dig Madde!! Vi kommer må mycket bättre allihopa!! Kämpa på nu klasskompisar!!! (H)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:42Ja det känns att man verkligen behöver det efter både vinter, jul och lia. Man blir lat själv:-)
Ja det känns att man verkligen behöver det efter både vinter, jul och lia. Man blir lat själv:-)
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 18:30Hej hopp!
Hur menas när man haft avslappning, hmm?
Kan ju liksom nte vara när man vilar efter maten...
Svar ni som vet tack =)
Hej hopp!
Hur menas när man haft avslappning, hmm?
Kan ju liksom nte vara när man vilar efter maten...
Svar ni som vet tack =)
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 19:35Jag antar att de menar sådan avslappning man har efter idrotten, att ligga och slappa vid tv:n är ju inte så mycket fysisk aktivitet (H)
Jag antar att de menar sådan avslappning man har efter idrotten, att ligga och slappa vid tv:n är ju inte så mycket fysisk aktivitet (H)
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 21:46ha ha nej inte enligt mig heller men var tvungen att kolla 😉
ha ha nej inte enligt mig heller men var tvungen att kolla 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:00Jag har skrivit avslappning när jag var på relax, för mig är det avslappning.Men vad tycker ni om det?
mvh Mia
Jag har skrivit avslappning när jag var på relax, för mig är det avslappning.Men vad tycker ni om det?
mvh Mia
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 22:16Nja, för mig är det nog inte ok, men vi får väl ha den diskussionen i klassen och köra majoritetsbeslut. Jag tycker att man ska ha utfört någon form av fysisk aktivitet för att man ska få registrera det i den här tävlingen, men det är bara min åsikt 🙂
Nja, för mig är det nog inte ok, men vi får väl ha den diskussionen i klassen och köra majoritetsbeslut. Jag tycker att man ska ha utfört någon form av fysisk aktivitet för att man ska få registrera det i den här tävlingen, men det är bara min åsikt 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 16:35Jag håller nog med ida där... ta upp de i klassen i morgon.
Jag håller nog med ida där... ta upp de i klassen i morgon.