Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Kom och se Sveriges brutala lopp på söndag! Isbad, brinnande halm, höga höjder och kraftiga elstötar är några av de utmaningar deltagarna möter när de tar sig igenom 15 brutala hinder.

FunBeat-hindret är en gigantisk lertank...

12 km galenskap skall de

Sveriges brutalaste lopp, hohoho. Kom och spring tre varv på SM-spåret i Umeå (draget för SM i skidor i skidor 2008): ca 8 uppbackar 200-800 meter per runda, gånger tre (och då är det inte någon lutning 10%). Jodå - Lidingöloppet är säkert ett terränglopp

Håller faktiskt med dig (för en gång skull 🙂 )
Går inflation i orden brutalast, jobbigast , största utmaningen, häftigaste äventyret, tyngst vackrast och bäst.
Detta lopp är inte värre en hinderbanan på mitt jobb.
Nu ska jag kanske påpeka att jag har en

Blir lite skeptisk när man valt ett i mitt tycke väldigt muppigt namn ...

Kraftiga elstötar. Rent och skärt löjligt. Otroligt barnsligt.

Anders, jag har sprungit tre varv på SM-banan. Det är ett fint motionsspår och är inte mer terräng än Lidingöloppet. Mer backar är det ju förstås om det var det du menade.

Ett irriterande moment när man springer på lite mindre stigar, kanske genom någon

Fruktansvärt fjantigt om du frågar mig, namnet på tävlingen ökar fjantigheten ytterligare !!

såg att det kostade 790 kr, överpris!!!

Det är inget lopp för mig, men låt de som vill springa loppet ha kul på deras sätt. Jag tycker inte det är ett dugg fjantigt.

Förutom namnet så låter det som ett intressant koncept.

12