Quote from Guest on 6 December 2010, 02:14Funderar om det är någon som tränar detta i kombination med löpning eller liknande på nåt vettigt, lyckat sätt? Jag har svårt att få ihop det.
Funderar om det är någon som tränar detta i kombination med löpning eller liknande på nåt vettigt, lyckat sätt? Jag har svårt att få ihop det.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 02:24Det går inte så bra att kombinera, att både ha en stark och energieffektiv är svårt., eller det kanske går om man kör styrkelyft i lättvikts klassen.
Det går inte så bra att kombinera, att både ha en stark och energieffektiv är svårt., eller det kanske går om man kör styrkelyft i lättvikts klassen.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 10:58Klart det går, frågan är ju bara vilka resultat man vill uppnå.
Jag tränar mestadels Crossfit och tycker att jag lyckas bra med att vara halvdålig både på styrkelyft och löpning 🙂Löpningen är inte det prioriterade för mig men jag lyckas ändå sätta gan
Klart det går, frågan är ju bara vilka resultat man vill uppnå.
Jag tränar mestadels Crossfit och tycker att jag lyckas bra med att vara halvdålig både på styrkelyft och löpning 🙂
Löpningen är inte det prioriterade för mig men jag lyckas ändå sätta gan
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:22Halvdålig på båda 🙂 Härligt att detta funkar för det är det jag satsat på.. Just nu tar jag 210 mark och milen på en timme men har nyss börjat. Men kommer nog hålla mig till att träna runt 5-10 km. Att få till det halvbra med Mara när man väger över 90
Halvdålig på båda 🙂 Härligt att detta funkar för det är det jag satsat på.. Just nu tar jag 210 mark och milen på en timme men har nyss börjat. Men kommer nog hålla mig till att träna runt 5-10 km. Att få till det halvbra med Mara när man väger över 90
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 00:47Det går att kombinera men är inte optimalt 🙂
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82537&highlight=l%F6pning
Det går att kombinera men är inte optimalt 🙂
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82537&highlight=l%F6pning