Quote from Guest on 30 November 2009, 23:16Kompigen nu gubbar. Nu ska vi fan ta Tomas och Emil till sommaren. Dom ska vara som miniorer för oss! Kämpa nu för fan!
Kompigen nu gubbar. Nu ska vi fan ta Tomas och Emil till sommaren. Dom ska vara som miniorer för oss! Kämpa nu för fan!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 23:26Bra simon!
Du verkar peppad.
Det är sånt här tt snack vi vill starta igång, peppa varandra, anvädn glimten i ögat och motivera varandra till att träna hårt, mycket och på rätt sätt!
Uppbyggnadsprogram tas fram för tillfället och kommer gå ut!
En sak k
Bra simon!
Du verkar peppad.
Det är sånt här tt snack vi vill starta igång, peppa varandra, anvädn glimten i ögat och motivera varandra till att träna hårt, mycket och på rätt sätt!
Uppbyggnadsprogram tas fram för tillfället och kommer gå ut!
En sak k
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 23:29Just ja....många fler kommer regga sig under denna vecka.
Johan kan du se till att flera av dina gbg polare reggar sig? har pratat med staffan men han verkar ha nått konstigt med datorn, även frövi och vif är på g!Mail ska ha gått ut.
Johan leder tot
Just ja....många fler kommer regga sig under denna vecka.
Johan kan du se till att flera av dina gbg polare reggar sig? har pratat med staffan men han verkar ha nått konstigt med datorn, även frövi och vif är på g!
Mail ska ha gått ut.
Johan leder tot
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 10:07Ni kanske tycker det är konstigt med en gubbe som är inloggad på er sida. Detta har jag gjort i samspråk med Thomas och det är för att jag ev. ska göra ett jobb åt förbundet. Jag vill bara synliggöra hur mycket och vad ni tränar. Mitt jobb är att utbilda
Ni kanske tycker det är konstigt med en gubbe som är inloggad på er sida. Detta har jag gjort i samspråk med Thomas och det är för att jag ev. ska göra ett jobb åt förbundet. Jag vill bara synliggöra hur mycket och vad ni tränar. Mitt jobb är att utbilda
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 09:26Kom igen nu killar!!!!! Hoppas att vi alla träffas på Kung Bore och atta alla kämpar och tränar som bara fan :-):-)
Kom igen nu killar!!!!! Hoppas att vi alla träffas på Kung Bore och atta alla kämpar och tränar som bara fan :-):-)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 13:16Se till att alla era lagkamrater reggar sig nu!
Se till att alla era lagkamrater reggar sig nu!
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 20:51Okejj.
Jag kan säga till Alle iallafall men dom andra kan jag inte göra nån åt:-)
Okejj.
Jag kan säga till Alle iallafall men dom andra kan jag inte göra nån åt:-)
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 22:05Om ni är intresserad av vilken slags styrke träning jag gör så kolla min blogg:-)
Om ni är intresserad av vilken slags styrke träning jag gör så kolla min blogg:-)
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 18:54Bra jobbat alla ni som var på bore!
Grymt imponerad och vi kommer få ett kanonlag till somarn
Bra jobbat alla ni som var på bore!
Grymt imponerad och vi kommer få ett kanonlag till somarn
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 19:54HAr varit för lite snack här på sistonde.
Ni som var på trofen. grymt bra jobbat!
Roligt att se att ni tar plats i era alag redan nu och får spela seniorultimate.Ta för er! Våga spela ut!
Kolla på de bästa lagen och de bästa spelarna, kolla hur de ryck
HAr varit för lite snack här på sistonde.
Ni som var på trofen. grymt bra jobbat!
Roligt att se att ni tar plats i era alag redan nu och får spela seniorultimate.
Ta för er! Våga spela ut!
Kolla på de bästa lagen och de bästa spelarna, kolla hur de ryck