Quote from Guest on 1 March 2011, 18:44Kan en enda vettig människa, typ Olle, förklara för mig varför fältet "Kommentar" har storleken av ett frimärke? Känns nästan som en Wang ordbehandlare från sent 70-tal, där man bara såg sista raden man skrivit in.
Nu skriver jag ju inga direkta uppsats
Kan en enda vettig människa, typ Olle, förklara för mig varför fältet "Kommentar" har storleken av ett frimärke? Känns nästan som en Wang ordbehandlare från sent 70-tal, där man bara såg sista raden man skrivit in.
Nu skriver jag ju inga direkta uppsats
Quote from Camilla Höög on 1 March 2011, 18:54Tips! Byt webbläsare till Chrome. Då kan du göra kommentarsrutan så stor som du behöver den.
Den troliga förklaringen till att den är liten är att de flesta inte skriver så många och långa kommentarer.
De flesta av dina kommentarer får nog plats i rutan.
Tips! Byt webbläsare till Chrome. Då kan du göra kommentarsrutan så stor som du behöver den.
Den troliga förklaringen till att den är liten är att de flesta inte skriver så många och långa kommentarer.
De flesta av dina kommentarer får nog plats i rutan.
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 18:55Är det bara i Chrome man kan ta tag i det nedre högra hörnet och dra ut rutan att bli stoooor?
Är det bara i Chrome man kan ta tag i det nedre högra hörnet och dra ut rutan att bli stoooor?
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 18:55Ja sedär, det kan man göra! Det har jag inte sett, tack! (t+)
Ja sedär, det kan man göra! Det har jag inte sett, tack! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 18:56Wang ordbehandlare väcker ljuva minnen.
Wang ordbehandlare väcker ljuva minnen.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 18:57I FF går det iaf inte, jag var ju tvungen att kolla 😉
I FF går det iaf inte, jag var ju tvungen att kolla 😉
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 18:58Funkar även i Safari! MSIE har jag ingen lust att testa för då måste jag starta en windows-dator och det tar sån tid...
Funkar även i Safari! MSIE har jag ingen lust att testa för då måste jag starta en windows-dator och det tar sån tid...
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:00Nej, funkar inte i IE.
Nej, funkar inte i IE.
Quote from Camilla Höög on 1 March 2011, 19:01I IE8 funkar det inte.
I IE8 funkar det inte.
Quote from Rasmus Olsson on 1 March 2011, 19:30Funkar i Drupal i FF. Men Drupal är ingen webbläsare utan ett CMS.
Funkar i Drupal i FF. Men Drupal är ingen webbläsare utan ett CMS.