Quote from Guest on 10 January 2010, 20:43När man kommenterat ett blogginlägg blir man varse om de blogginlägg som efterföljer. Hur gör jag för att inte bli varse om alla dessa?
När man kommenterat ett blogginlägg blir man varse om de blogginlägg som efterföljer. Hur gör jag för att inte bli varse om alla dessa?
Quote from Camilla Höög on 10 January 2010, 20:53Hur menar du att du blir varse om efterföljande blogginlägg. Är det kommentarer du menar?
Om det är det så är lösningen att sluta ge kommenterar 🙂
Hur menar du att du blir varse om efterföljande blogginlägg. Är det kommentarer du menar?
Om det är det så är lösningen att sluta ge kommenterar 🙂
Quote from Therese Woodhill on 10 January 2010, 20:55OM jag lägger en kommentar får jag kommentarerna som kommer efter som "påfyllnad" på min kommentar flik...
Så jag få inte kommentera då alltså utan att vilja läsa andras kommentarer.
OM jag lägger en kommentar får jag kommentarerna som kommer efter som "påfyllnad" på min kommentar flik...
Så jag få inte kommentera då alltså utan att vilja läsa andras kommentarer.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:56Han vill väl typ markera som ointressant. Som det är idag kan man inte göra det om man kommenterat ett blogginlägg eller en träning utan man fortsätter få noteringar om det i all evighet... kul ibland.
Han vill väl typ markera som ointressant. Som det är idag kan man inte göra det om man kommenterat ett blogginlägg eller en träning utan man fortsätter få noteringar om det i all evighet... kul ibland.
Quote from Camilla Höög on 10 January 2010, 20:57Tanken är att du ska få svaren på din kommentar skickad till dig. Du får stå ut med andras kommentarer om de ska stå ut med dina 😉
Tanken är att du ska få svaren på din kommentar skickad till dig. Du får stå ut med andras kommentarer om de ska stå ut med dina 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:02Grejen är väl att man inte kan ana hur det kan spåra ur och fyllas på med tonvis med kommentarer i oändlighet när man skriver nåt litet snällt påhejande.
Grejen är väl att man inte kan ana hur det kan spåra ur och fyllas på med tonvis med kommentarer i oändlighet när man skriver nåt litet snällt påhejande.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 10:44Jag håller med. Jag blev t.ex. inbjuden till ett träningspass som jag snällt tackade nej till. Därefter blev jag översköljd av alla andras kommentarer före och efter passet. Säkert trevligt för de som var med men mindre intressant för mig.
Jag håller med. Jag blev t.ex. inbjuden till ett träningspass som jag snällt tackade nej till. Därefter blev jag översköljd av alla andras kommentarer före och efter passet. Säkert trevligt för de som var med men mindre intressant för mig.
Quote from Therese Woodhill on 11 January 2010, 12:22det tickar stadigt på kommentarskontot. Det verkar som de chattar via kommentarfunktionen. Blir inte av med dessa ointressanta inlägg om jag inte läser dem, och de vill jag inte. Jag vill kommentera t.ex. Bra gjort och sedan vara nöjd.
det tickar stadigt på kommentarskontot. Det verkar som de chattar via kommentarfunktionen. Blir inte av med dessa ointressanta inlägg om jag inte läser dem, och de vill jag inte. Jag vill kommentera t.ex. Bra gjort och sedan vara nöjd.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 12:26Håller med här. Det var trevligt tänkt, men konsekvensen av den nya funktionen blir ganska jobbig. Man borde kunna välja om man vill "prenumerera" på efterföljande kommentarsdiskussion eller inte.
Håller med här. Det var trevligt tänkt, men konsekvensen av den nya funktionen blir ganska jobbig. Man borde kunna välja om man vill "prenumerera" på efterföljande kommentarsdiskussion eller inte.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 13:28Det vore bra om det vore skillnad på kommentarer på mina egna pass och blogginlägg och på andras; två separata, valbara listor?
Det vore bra om det vore skillnad på kommentarer på mina egna pass och blogginlägg och på andras; två separata, valbara listor?