Quote from Guest on 1 August 2008, 18:43När man skall kommentera andras träningspass är rutan för detta väldigt liten och detta gör det svårt när man vill utforma sin text.
Det verkar inte heller gå att klistra in från Windows Utklipp om man har skrivit sin text med flera stycken; då verkar ma
När man skall kommentera andras träningspass är rutan för detta väldigt liten och detta gör det svårt när man vill utforma sin text.
Det verkar inte heller gå att klistra in från Windows Utklipp om man har skrivit sin text med flera stycken; då verkar ma
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 18:53Inte är det väl så?
Jag menade alltså när man kommenterar andras träningspass.
Inte är det väl så?
Jag menade alltså när man kommenterar andras träningspass.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 19:01Missförstod... sorry
Missförstod... sorry
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 19:33Inte stört mig jättemycket över detta men det har hindrat mig att kommentera fritt och precis som jag vill så jag håller med om att fältet borde va större.
Inte stört mig jättemycket över detta men det har hindrat mig att kommentera fritt och precis som jag vill så jag håller med om att fältet borde va större.
Quote from Elias Engqvist on 1 August 2008, 20:39Vet inte riktigt vad du menar med Windows urklipp men att tex kopiera från MS Word och pasta in i en funbeat-kommentar går ju alldeles utmärkt!
Vet inte riktigt vad du menar med Windows urklipp men att tex kopiera från MS Word och pasta in i en funbeat-kommentar går ju alldeles utmärkt!
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 21:02Och du får med radbrytningar?
Och du får med radbrytningar?
Quote from Elias Engqvist on 1 August 2008, 21:06Mja funbeat radbryter ju - tänkte inte på det - är det nån jävla skönskrift som önskas?
Mja funbeat radbryter ju - tänkte inte på det - är det nån jävla skönskrift som önskas?
Quote from Elias Engqvist on 1 August 2008, 21:09Nu testade jag igen - kolla min träning idag - det funkade m radbrytningar!
Nu testade jag igen - kolla min träning idag - det funkade m radbrytningar!
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 21:10Christer:
Med "Windows utklipp" menar jag att klippa ut text på ett ställe och klistra in på annan plats. "Pasta" som du skriver kanske är samma sak.
Jag testade nu igen och det fungerar inte hos mig att klippa in en text med styckeindelning. Då kommer
Christer:
Med "Windows utklipp" menar jag att klippa ut text på ett ställe och klistra in på annan plats. "Pasta" som du skriver kanske är samma sak.
Jag testade nu igen och det fungerar inte hos mig att klippa in en text med styckeindelning. Då kommer
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 21:20Christer: Dina svar visar snarare att du inte har läst tråden ordentligt.
Det är alltså när man skall kommentera andras träningspass som problemet finns. Jag har inte menat de kommentarer man skriver vid registreringen av sina egna träningspass.
Och ja!
Christer: Dina svar visar snarare att du inte har läst tråden ordentligt.
Det är alltså när man skall kommentera andras träningspass som problemet finns. Jag har inte menat de kommentarer man skriver vid registreringen av sina egna träningspass.
Och ja!