Quote from Guest on 18 November 2011, 19:01När jag skriver kommentarer till intervaller så går det att skriva hur långt som helst utan att få någon varning. Sen kapas det som inte får plats bort :
Ska det va så?
FF 7.0.1 & Google Chrome 15.0.874.120 m
(Vet att någon tagit upp detta tidigare
När jag skriver kommentarer till intervaller så går det att skriva hur långt som helst utan att få någon varning. Sen kapas det som inte får plats bort :
Ska det va så?
FF 7.0.1 & Google Chrome 15.0.874.120 m
(Vet att någon tagit upp detta tidigare
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:11Samma sak gäller kommentarer på pass och blogginlägg.
Är nog inte beroende på webbläsare heller, det finns ingen begränsning och texten trunkeras när den sparas.
Samma sak gäller kommentarer på pass och blogginlägg.
Är nog inte beroende på webbläsare heller, det finns ingen begränsning och texten trunkeras när den sparas.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:14Hm, såpass.
Blä är det vad det är 😛
Hm, såpass.
Blä är det vad det är 😛
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:31Ta alltid för vana att köra en ctrl-a ctrl-c så fort du skriver något i ett fält någonstans. Det gör jag.
Ta alltid för vana att köra en ctrl-a ctrl-c så fort du skriver något i ett fält någonstans. Det gör jag.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:32... och Elin är expert på långa kommentarer! 😀 Lyssna på henne, hon har erfarenhet! 😉
... och Elin är expert på långa kommentarer! 😀 Lyssna på henne, hon har erfarenhet! 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 19:36😀
😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 20:55Man kan sluta skriva helt och hållet oxå. I sporttracks sparas allt jag skriver oavsett hur långt och trist det är det jag skriver. Jag har för vana att inte skriva långa grejer på nåt internetbaserat men att kopiera mina kommentarer till intervallerna sk
Man kan sluta skriva helt och hållet oxå. I sporttracks sparas allt jag skriver oavsett hur långt och trist det är det jag skriver. Jag har för vana att inte skriva långa grejer på nåt internetbaserat men att kopiera mina kommentarer till intervallerna sk