Quote from Guest on 28 February 2008, 21:57Jag skulle uppskatta om möjligheten fanns att lämna kommentarer på en ritad runda.
Tex kunna skriva in att rundan bara kan springas i dagsljus eller kankse att den inte plogas/skottas/sandas.
Vet inte om någon annan har detta behov men jag skulle gärna ha
Jag skulle uppskatta om möjligheten fanns att lämna kommentarer på en ritad runda.
Tex kunna skriva in att rundan bara kan springas i dagsljus eller kankse att den inte plogas/skottas/sandas.
Vet inte om någon annan har detta behov men jag skulle gärna ha
Quote from Lotta Lindström on 28 February 2008, 22:07Det tycker jag var ett alldeles utmärkt förslag.
Det tycker jag var ett alldeles utmärkt förslag.
Quote from Lena O on 28 February 2008, 22:22kan man inte bara svara på inlägget?
kan man inte bara svara på inlägget?
Quote from Lotta Lindström on 28 February 2008, 22:29Om man lägger in en runda i en diskussion går ju det, men inte om man skapar rundan direkt i träningrundor.
Om man lägger in en runda i en diskussion går ju det, men inte om man skapar rundan direkt i träningrundor.
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 23:23Håller med trådskaparen. Det borde finnas kommentarsmöjlighet till själva rundan man skapat. Trådar blir ju gamla och försvinner...
Eller om man, när man hittat en träningsrunda som man är intresserad av, kunde klicka på "se alla inlägg där denna runda
Håller med trådskaparen. Det borde finnas kommentarsmöjlighet till själva rundan man skapat. Trådar blir ju gamla och försvinner...
Eller om man, när man hittat en träningsrunda som man är intresserad av, kunde klicka på "se alla inlägg där denna runda
Quote from Lena O on 29 February 2008, 00:56ok, now I see 😀 ...
Vad jag har sökt förut är möjligheten till att lägga kommentarer i själva kartan.
Pricka för en bra fik. Markera en brant backa och ange snittlut och längd m.m.
ok, now I see 😀 ...
Vad jag har sökt förut är möjligheten till att lägga kommentarer i själva kartan.
Pricka för en bra fik. Markera en brant backa och ange snittlut och längd m.m.
Quote from Fredrik Forsberg on 29 February 2008, 07:08Gary, det vore ju ännu bättre.
Om jag nu förstod dig rätt, att kunna "rita" i kartan o på så sätt koppla en kommentar till något ritat i kartan.
Optionerna borde finnas att visa/dölja det som eventuellt ritats in extra i rundan.
Vore oxå bra om det som ri
Gary, det vore ju ännu bättre.
Om jag nu förstod dig rätt, att kunna "rita" i kartan o på så sätt koppla en kommentar till något ritat i kartan.
Optionerna borde finnas att visa/dölja det som eventuellt ritats in extra i rundan.
Vore oxå bra om det som ri
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 13:43Det där blir ganska avancerad kravställning på Google-maps. Men visst vore det smutt.
Det där blir ganska avancerad kravställning på Google-maps. Men visst vore det smutt.
Quote from Fredrik Forsberg on 29 February 2008, 13:50Kanske det, men utan krav blir inget gjort eller hur.
Kanske det, men utan krav blir inget gjort eller hur.
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 17:12Gary: Stannar du och fikar?
Gary: Stannar du och fikar?