Quote from Guest on 10 January 2012, 12:42Hej!
Jag undrar om någon känner till i fall det kommer en FunbeatApp till Windows Phone 7.5?
Det skulle vara väldigt bra i så fall.
Hej!
Jag undrar om någon känner till i fall det kommer en FunbeatApp till Windows Phone 7.5?
Det skulle vara väldigt bra i så fall.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:52Det är nog upp till Nokia. Om de lyckas öka marknadsandelen för Windows phone, som faktiskt har haft en svalt fallande marknadsandel och i absolut volym sedan 7/7.5 blev introducerat.
Annars kostar det nog mer än vad det smakar för funbeat att porta till
Det är nog upp till Nokia. Om de lyckas öka marknadsandelen för Windows phone, som faktiskt har haft en svalt fallande marknadsandel och i absolut volym sedan 7/7.5 blev introducerat.
Annars kostar det nog mer än vad det smakar för funbeat att porta till
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:58Jag vill också ha en FunbeatApp till min Windows Phone. Har en LG jag är kanonnöjd med, kommer aldrig att byta ner mig till ett annat operativ igen! 🙂
Pensionerade min Xperia Arc, jag gillade den aldrig och den bara strulade för mig. Aldrig mer Android
Jag vill också ha en FunbeatApp till min Windows Phone. Har en LG jag är kanonnöjd med, kommer aldrig att byta ner mig till ett annat operativ igen! 🙂
Pensionerade min Xperia Arc, jag gillade den aldrig och den bara strulade för mig. Aldrig mer Android
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 15:22Windows mobila operativ är riktigt trevligt. En kvalificerad gissning är att det kommer att få ett fotfäste i Nordamerika och i Finland. Dock inte i Sverige de närmaste två åren.
Windows mobila operativ är riktigt trevligt. En kvalificerad gissning är att det kommer att få ett fotfäste i Nordamerika och i Finland. Dock inte i Sverige de närmaste två åren.