Quote from Guest on 13 December 2010, 22:22Jag har bytt till dator med Interenet Explorer 8 och får inte Funbeat att prata med min Garmin 305.
Jag får felmeddelande "PluginNotInstalledExeption: Garmin Communicator Plugin not detected"
Jag har installerat Garmin Communicator Plugin från Garmins h
Jag har bytt till dator med Interenet Explorer 8 och får inte Funbeat att prata med min Garmin 305.
Jag får felmeddelande "PluginNotInstalledExeption: Garmin Communicator Plugin not detected"
Jag har installerat Garmin Communicator Plugin från Garmins h
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 22:32Startat om datorn?
Startat om datorn?
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 05:07Den går bara att köra i IE för mig.
Den går bara att köra i IE för mig.
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 07:56Pluginen stödjer bara vissa browsers. Däremot skickar ant-agenten upp datat till connect.garmin.com direkt om den har fått lov att göra det, och det går att läsa på connect.garmin.com även med andra browsers. Det är nog därför det ser ut som att pluginen
Pluginen stödjer bara vissa browsers. Däremot skickar ant-agenten upp datat till connect.garmin.com direkt om den har fått lov att göra det, och det går att läsa på connect.garmin.com även med andra browsers. Det är nog därför det ser ut som att pluginen
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 08:06Har du testat att läsa in en fil?
"VIKTIGT FÖR DIG SOM IMPORTERAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Om du använt din klocka ett tag och fört över träning till ett program på din dator (t.ex. Garmin Training Center) så är det stor sannolikhet att din klocka inte innehål
Har du testat att läsa in en fil?
"VIKTIGT FÖR DIG SOM IMPORTERAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Om du använt din klocka ett tag och fört över träning till ett program på din dator (t.ex. Garmin Training Center) så är det stor sannolikhet att din klocka inte innehål
Quote from Camilla Höög on 14 December 2010, 09:30Har du kontrollerat pluginen på testsidan?
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Har du kontrollerat pluginen på testsidan?
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 10:08Det där felet får jag om jag glömmer att stänga av anda program som försöker kommunicera med Garmin samtidigt, t ex SportTracks. Stänger jag av de andra programmen och startar om browsern fungerar det igen för mig.
Det där felet får jag om jag glömmer att stänga av anda program som försöker kommunicera med Garmin samtidigt, t ex SportTracks. Stänger jag av de andra programmen och startar om browsern fungerar det igen för mig.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 23:06.
.