Quote from Guest on 12 March 2009, 16:02Jo jag kollade under "visa vilka som har mig på sin kompislista", där ser jag att en person har lagt till mig på sin lista men jag har inte den personen...De gör verkligen ingenting, tvärtom!, men hur nyfiken blir man inte! Alltså en enkelriktad kompis.
Jo jag kollade under "visa vilka som har mig på sin kompislista", där ser jag att en person har lagt till mig på sin lista men jag har inte den personen...De gör verkligen ingenting, tvärtom!, men hur nyfiken blir man inte! Alltså en enkelriktad kompis.
Quote from Camilla Höög on 12 March 2009, 16:12Klicka på personens namn och sedan på "Lägg till den här personen på min kompislista".
Klicka på personens namn och sedan på "Lägg till den här personen på min kompislista".
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 16:14ta bort ta bort ta bort sudda sudda......
ett bevis på min tröghet, glöm min fråga!!
/S
ta bort ta bort ta bort sudda sudda......
ett bevis på min tröghet, glöm min fråga!!
/S
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 16:17Kanske är termen "kompis" lite missvisande. I många fall kan det vara en "person som inspirerar mig i min träning" man lägger till. Eftersom man inte ser mer av en persons träning eller annat bara för att man gör den personen till sin kompis spelar det in
Kanske är termen "kompis" lite missvisande. I många fall kan det vara en "person som inspirerar mig i min träning" man lägger till. Eftersom man inte ser mer av en persons träning eller annat bara för att man gör den personen till sin kompis spelar det in
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 18:26När denna sida är på tal: Dubbelriktade kompisar listas till vänster på denna sida och enkelriktade till höger, men bara åt ENA hållet! Jag kan ju se vilka utomstående som råkar ha mig som kompis, men det finns ju ingen sammanställning på de jag lagt till
När denna sida är på tal: Dubbelriktade kompisar listas till vänster på denna sida och enkelriktade till höger, men bara åt ENA hållet! Jag kan ju se vilka utomstående som råkar ha mig som kompis, men det finns ju ingen sammanställning på de jag lagt till
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:44Raymond är en kille som går upp före sju varje morgon. Häftigt.
Skulle kunna finslipa rubban ...men dina ord räcker tycker jag...kul.:D
Raymond är en kille som går upp före sju varje morgon. Häftigt.
Skulle kunna finslipa rubban ...men dina ord räcker tycker jag...kul.:D
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 09:48?
?
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:22Tja inte vet jag vad frågetecknet handlar om....men jag får väl kanske förtydliga mina rader som jag trodde var GLASKLARA...??!!+
Någon som går upp tidigt på morgonen ÄR EN VAKEN PERSON.....?! Gör alltså VAKNA KOMMENTARER....etc..;D
Tja inte vet jag..:-)
Tja inte vet jag vad frågetecknet handlar om....men jag får väl kanske förtydliga mina rader som jag trodde var GLASKLARA...??!!+
Någon som går upp tidigt på morgonen ÄR EN VAKEN PERSON.....?! Gör alltså VAKNA KOMMENTARER....etc..;D
Tja inte vet jag..:-)
Quote from Therese Woodhill on 16 March 2009, 21:36sudda sudda bort din sura min.....tralalalal
sudda sudda bort din sura min.....tralalalal
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 01:11"visa vilka som har mig på sin kompislista" -
Var hittar man den funktionen?
"visa vilka som har mig på sin kompislista" -
Var hittar man den funktionen?