Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatkompisar
You need to log in to create posts and topics.

12

Jo jag kollade under "visa vilka som har mig på sin kompislista", där ser jag att en person har lagt till mig på sin lista men jag har inte den personen...De gör verkligen ingenting, tvärtom!, men hur nyfiken blir man inte! Alltså en enkelriktad kompis.

Klicka på personens namn och sedan på "Lägg till den här personen på min kompislista".

ta bort ta bort ta bort sudda sudda......

ett bevis på min tröghet, glöm min fråga!!

/S

Kanske är termen "kompis" lite missvisande. I många fall kan det vara en "person som inspirerar mig i min träning" man lägger till. Eftersom man inte ser mer av en persons träning eller annat bara för att man gör den personen till sin kompis spelar det in

När denna sida är på tal: Dubbelriktade kompisar listas till vänster på denna sida och enkelriktade till höger, men bara åt ENA hållet! Jag kan ju se vilka utomstående som råkar ha mig som kompis, men det finns ju ingen sammanställning på de jag lagt till

Raymond är en kille som går upp före sju varje morgon. Häftigt.
Skulle kunna finslipa rubban ...men dina ord räcker tycker jag...kul.:D

?

Tja inte vet jag vad frågetecknet handlar om....men jag får väl kanske förtydliga mina rader som jag trodde var GLASKLARA...??!!+
Någon som går upp tidigt på morgonen ÄR EN VAKEN PERSON.....?! Gör alltså VAKNA KOMMENTARER....etc..;D
Tja inte vet jag..:-)

sudda sudda bort din sura min.....tralalalal

"visa vilka som har mig på sin kompislista" -

Var hittar man den funktionen?

12