Quote from Guest on 23 October 2009, 09:58Jag som tränar för att bli lite smalare skulle uppskatta om midjemått fanns med i dagsnoteringar. Således borde det även finnas med som alternativ i diagrammet.
Detta kan ju vara en känslig siffra för vissa precis som vikt så den kanske skulle kunna var
Jag som tränar för att bli lite smalare skulle uppskatta om midjemått fanns med i dagsnoteringar. Således borde det även finnas med som alternativ i diagrammet.
Detta kan ju vara en känslig siffra för vissa precis som vikt så den kanske skulle kunna var
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:08Ska ni ha midjemått, ska ni väl ha bröst och stussmått också i så fall. 🙂
Ska ni ha midjemått, ska ni väl ha bröst och stussmått också i så fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:12Att köra dom här siffrorna offentligt är annars en oerhört motivationshöjande metod ref en kurs jag gick för 40 bast sedan.;)
Att köra dom här siffrorna offentligt är annars en oerhört motivationshöjande metod ref en kurs jag gick för 40 bast sedan.;)
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 10:22Jens. Du kan ju lämna det som förslag till Olle
Jens. Du kan ju lämna det som förslag till Olle